Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Opzoek naar een TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een tv. Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar het aanbod is zo groot dat ik niet meer weet waar ik naar moet kijken.

Ik zal de tv voornamelijk voor game gebruiken (ps3). dus wil wel graag full hd.

kosten: 200/300 euro..

ik hoop dat iemand mij verder zou kunnen helpen.

Gr

Shaan

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Wat zijn je wensen verder? Hoe groot moet hij zijn? Wat had je zelf al gevonden?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Valt toch wel mee?
http://tweakers.net/categ...QXZaYo2QVrWRsZGakFFtbWwsA

77 Tv's Hiervan hebben er 13 een beelddiagonaal van 32" of hoger.(Als dat belangrijk is, lijkt me wel als je er op wilt gaan gamen) daar pik je er een paar tussen uit en daar lees je reviews van. De gene met de beste reviews koop je...

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Topicstarter
rond de 70-80 cm diagonaal.

LG 32LN5400 had ik gevonden maar verder eigenlijk nog niet veel. full hd tv lijken veel duurder te zijn

LG 32LN5404 LED

en dan staat bij somige tv's

Ondersteunde graphische resoluties 1920 x 1080 (HD 1080)
Supported video modes 720p

wil dat zeggen dat game alleen kan op 720p? ivm de ps4

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 09:48 ]

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Je kan uit die 13 tv's uit de pricewatch toch wel kiezen?:

http://tweakers.net/categ...jNFagGFXOqrxDgn-Ic3HoSylf

Last.fm | Code Talks

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
je gaat het verschil tussen 720p en 1080p op zo'n klein scherm echt niet zien hoor.

Verwijderd

Topicstarter
okey dat ga je dus niet zien.

dan zal inderdaad een van die 13 tv het gaan worden..

bedankt alvast

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik denk dat het niet mee zal vallen om met het genoemde budget een beetje een fatsoenlijke televisie te kopen. Misschien is het een optie om iets van Marktplaats te halen. Als je er wat meer geld voor zou kunnen vrijmaken, is deze Sony nog wel een aanrader.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Games vanaf de Playstation 3 zijn overigens bijna altijd 720p en kunnen door de PS3 worden geüpscaled naar 1080p. De PS3 doet dit overigens belabberd waardoor de optimale 1080p kwaliteit nooit behaald wordt. Zelfs veel goedkope televisies gaan beter om met upscalen naar deze resolutie waardoor het interessanter is de PS3 niet te laten upscalen.

Als de televisie voornamelijk gebruikt gaat worden om te gamen met een PS3, kijk dan eens naar de pricewatch: Samsung PS43F4500 Zwart. Erg geschikt om mee te gamen door de lage input lag en de hoge bewegingsresolutie. De bewegingsresolutie is voor gamen, en met name de actiespellen waarbij de Frame Rate zich op 30 FPS afspeelt, belangrijker dan de resolutie en de beeldkwaliteit van plasma zorgt ervoor dat de ervaring ook nog eens fijner is. Met jouw budget ga je niets beters krijgen om mee te kunnen gamen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je de fps vinden van tv's? is daar een site voor. en ik zou graag full hd willen ivm met de ps4 :).

ik heb namelijk 2 samsungs gevonden maar kan de fps niet vinden.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Je moet niet naar de fps zoeken maar naar inputsnelheid...
Fps is afhankelijk van de ps4 en die zal wel goed zijn;)

Er staat ergens op internet een tabel wanneer je wel en niet het verschil tussen 720 en 1080 ziet (als je op 720 1080 differenence zoekt vind je hier meer dan genoeg over. Als je dan toch aan het googlen bent, zoek even op wat belangrijk is aan een tv als je gaat gamen..

Last.fm | Code Talks

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

> CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
UE32F5000 is een leuk scherm voor je gebruik..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je lag input zien van een tv? is daar een site voor?

Klopt het dat lcd slechter is dan led?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:32:
Hoe kan je lag input zien van een tv? is daar een site voor?
Een site als hdtvtest.co.uk neemt doorgaans ook de input-lag mee in hun reviews van televisies.
Klopt het dat lcd slechter is dan led?
Een led-tv is ook gewoon een lcd-tv. Het verschil zit hem in de techniek van achtergrondbelichting die gebruikt wordt in het scherm. Wanneer hiervoor led's gebruikt worden, noemen ze de lcd-tv dan vaak een led-tv.
En wat is slecht? Ligt er aan wat je eisen zijn. Persoonlijk vind ik lcd's inderdaad slecht en wil er absoluut geen in huis hebben omdat ik ze niet om aan te zien vind. Zelf kijk ik liever naar een plasma-tv. Maar dat is voor iedereen anders.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

LED's als achtergrondbelichting hebben voor en nadelen. Grootste voordeel is dat ze zuiniger zijn en TV's platter kunnen worden. Ook kan, volgens mij, er een betere kleur licht gebruikt worden.

Maarja, over het algemeen wordt plasma inderdaad beter gevonden dan LCD.

People as things, that’s where it starts.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 22:35
Ik heb zelf de pricewatch: Samsung UE32EH5000 . Ik weet niet wat je eisen zijn, maar ik ben zelf erg tevreden over deze TV. Nogal karig qua opties, maar wel een behoorlijke beeldkwaliteit, zeker voor de prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje wel.

Ik heb momenteel nog 4 tv's. allemaal samsung.

UE32EH5300

UE32EH5000WXXN > 20ms compared to lag-free CRT

UE32F5000AWXXN > 16ms compared to lag-free CRT

UE32EH5000

Ga nu zoeken naar de lag input en Hz. (toepassen wat ik hier geleerd heb :P)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 18:24 ]

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Zoeken naar Hertz?

Verwijderd

Topicstarter
Kijken naar de hoeveelheid hertz... maar 50 hz geoptimaliseerd naar 100 hz word dan weergegeven als 50 hz bij specificaties ga ik van uit.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:42

mr.paaJ

generatie cmd+z

Niet perse, zeker niet door het merk zelf.

De EH5300 is de EH5000 met 'Smart'. De EH5000 is twee keer genoemd. De F5000 is nieuwer, niet perse beter maar zonder Smart en platter.
Kort samengevat.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
Het raren van de EH 5000 is dat op een andere vergelijking site deze twee toch niet helemaal het zelfde zijn.

Smart tv is geen must. er zit een klein verschil in lag input (merkbaar is de vraag) en een verschil in Hz. 50 Hz en een is 100 Hz (wat de invloeden hier verder van zijn tijdens het game weet niet)

Iemand nog ervaring met een van de tv's? Anders ga ik gewoon voor de goedkoopste ( 280 euro).

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:42

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dan is het of een foute vergelijking of een NL model en eem EU model. Belangrijk als je voor CI+ met Ziggo of UPC gaat.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de samsung UE32F5000 gekocht. bevalt momenteel erg goed. helaas zend de ps3 niet de max resolutie uit met fifa en gta 5.

bedankt voor de uitleg en de hulp :)
Pagina: 1