Cadeau (all-round laptopt à €400)

Pagina: 1
Acties:

• YoeriGod
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Hallo,

Ik wil door een inzamelingsactie mijn vriending een laptop cadeau doen, en hoop rond de €400,- te besteden te hebben. Ik zoek iets wat ze dagelijks naar school kan nemen (dus liever geen 17" e.d.) en een aantal spellen op zou kunnen spelen (denk aan grafische kaliber League of Legends) waar zou ik naar moeten kijken? De chromebooks lijken me niet practisch ivm OS, wat zijn mijn mogelijkheden?

Bedankt!

EDIT:
Op het moment kijk ik naar: pricewatch: Acer Aspire V5-171-323b4G50ass
Ik twijfel over de kwaliteit, eerlijk gezegd. Ik ben lang niet bezig geweest met het aanschaffen van een nieuwe laptop/pc (de mijne is ondertussen 3 jaar oud) en heb geen idee of ik naar iets degelijks aan het kijken ben, hoewel de specificaties er naar mijn idee goed uitzien voor dit doeleinde.

[ Voor 40% gewijzigd door YoeriGod op 24-11-2013 23:47 ]

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:38
google raadplegen

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:24

Barrycade

Through the...

Pricewatch aanslingeren en laptops selecteren op max. 400 euro en daar je afwegingen maken.

• YoeriGod
Daar ben ik ondertussen mee bezig, ik vind het alleen moeilijk om resultate te beoordelen, vandaar de vraag.

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:34
Je kunt in ieder geval opsommen wat je zelf al hebt gevonden, welke modellen lijken volgens jou geschikt en over welke twijfel je nog.

Noem die eerst op en dan kunnen wij jou in de goede richting sturen :)

• YoeriGod
Op het moment kijk ik naar: pricewatch: Acer Aspire V5-171-323b4G50ass
Ik twijfel over de kwaliteit, eerlijk gezegd. Ik ben lang niet bezig geweest met het aanschaffen van een nieuwe laptop/pc (de mijne is ondertussen 3 jaar oud) en heb geen idee of ik naar iets degelijks aan het kijken ben, hoewel de specificaties er naar mijn idee goed uitzien voor dit doeleinde.
Pagina: 1