Ik heb sinds kort een nvidia geforce en8800gts kaart gekregen. Na hem helemaal op te hebben gekuist (stof verwijderd, koelpasta en pads vernieuwd) en deze in een systeem te hebben geplaatst merk ik dat deze heel rare temperaturen geeft. Ik heb hwmonitor en asus smart doctor geïnstalleerd: in asus smart doctor springen de temps van -64° naar 64° of naar boven de 100° en soms geeft hij geen temps. In hwmonitor gebeurd hetzelfde. 
Wat heb ik al gedaan:
Meest recente drivers.
Cooler al opnieuw geplaatst.
Gezocht op internet voor gelijkaardige problemen.
Niets helpt.
Weet iemand aan wat dit ligt want ik wil graag de cooler instellen op basis van de temperatuur en niet op handmatige snelheid.
Ik heb asus smart doctor geïnstalleerd omdat anders de cooler aan volle snelheid draait.
Edit: De cooler zelf voelt niet zo heel warm aan, naar mijn schatting 37 graden ofzo.

Wat heb ik al gedaan:
Meest recente drivers.
Cooler al opnieuw geplaatst.
Gezocht op internet voor gelijkaardige problemen.
Niets helpt.
Weet iemand aan wat dit ligt want ik wil graag de cooler instellen op basis van de temperatuur en niet op handmatige snelheid.
Ik heb asus smart doctor geïnstalleerd omdat anders de cooler aan volle snelheid draait.
Edit: De cooler zelf voelt niet zo heel warm aan, naar mijn schatting 37 graden ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 21:15 ]