Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Mijn idee achter de Tweakers iPhone app

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Naar aanleiding van de onderstaande afbeelding ben ik zelf maar eens aan de gang gegaan in Photoshop. Ik zelf denk dan ook dat het design er beter uit kan zien dan het onderstaande.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1384788436.jpeg

Dan ook wel volledige naar mijn eigen mening het volgende design:

http://www.behance.net/ga...-design-for-iOS7/12393989

Ben benieuwd hoe jullie er over denken.

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wat is er dan zoveel beter aan jou 'design'? Ik denk dat de meeste mensen hier het wel prettig vinden als je dat enigszins onderbouwd ipv een linkje naar een site neer te pleuren gooien.

Ik draai zelf Android, maar als ik kijk naar de screenshots en de huidige nieuwsfeed vergelijk met die van jou, dan vind ik de huidige een stuk beter. Meer onderwerpen/tekst in het scherm en dus praktischer.

[ Voor 1% gewijzigd door temp00 op 24-11-2013 23:02 . Reden: wat vriendelijker ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je feedback! Ik heb er dan ook niet veel over te vertellen, dit omdat de funtionaliteiten ook niet veranderd zijn maar puur het uiterlijk zelf. De kleuren dus en het 'flat'' idee erachter.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:06

NSG

Je weet niks!

Niet echt origineel meer, maar past wel beter bij iOS7 dan het huidige ontwerp.

Moet beter lezen, jouw design is juist wel origineel in vergelijking met die van tweakers zelf.

[ Voor 40% gewijzigd door NSG op 24-11-2013 22:55 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

plan: Development-round-up - Iteratie #43
"We zullen voorlopig nog even de apps in de lucht houden totdat de grootste kinderziektes uit ons responsive design zijn gehaald. "

Nieuw design voor apps is dus niet nodig

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, had het gelezen. Maar vond het toch de moeite om wel even te doen.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Thanks voor de input! We zijn intern niet blij met het 'nieuwe design' van de iOS app. We hebben er eigenlijk ook vrij weinig aan ontworpen: alles ging automatisch toen we gingen compilen met de nieuwe Xcode. Gezien we toch met de apps gingen stoppen, heb ik verder geen tijd laten steken in het verder uitwerken van het ontwerp. Zo had ik graag ook een rode header gehad, had ik de tabbed navigatie anders gewild, de bottom navigation anders gewild, de reacties verbeterd etc, maar dat zou dan betekenen dat ik minder tijd in ons responsive design kon steken. Gezien we met responsive design gaan knallen, en de app uiteindelijk zullen uitfaseren, vond ik het niet logisch om meer tijd dan nodig er in te steken. :)

We hebben intern behoorlijk wat mockups en visuals van een veel betere en strakkere app, maar onze focus ligt op het responsive design. De mockups en visuals liggen mooi in de kast stof te happen nu, tot er wellicht een moment komt dat ze weer relevant zijn (maar waarschijnlijk ontwerpen we ze dan toch weer opnieuw :+)
Pagina: 1