Wat verwachten jullie nou van de XboX ???

Pagina: 1
Acties:

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik weet het niet.
De ondersteunde hardware die in de XboX zit is (zeker voor een spelcomputer) vrij goed. En de spellen die er voor zullen verschijnen valt ook niks over te klagen.

Maar aan de andere kant. Ten eerste is de prijs nog niet bekend. Dat kan of omdat ze het gewoon nog niet weten, of hij word zo duur dat ze het niet willen vertellen.
Ik heb ook een previeuw van Halo gezien op de XboX en ik zag kleine haperingen door het spel heen, iets wat je op een spelcomputer van tegenwoordig niet meer zal verwachten (zelfs psx spellen schokken). Dit kan natuurlijk ook komen omdat de XboX nog niet af is en ze een vroegere versie van de XboX gebruikten. Toch bevalt het me niet.

Wat wel leuk detail is dat Microsoft er standaard wel een reset knop op heeft gemaakt. Ze zijn dus wel op zichzelf voorbereidt :)

Al met al denk ik toch niet dat ik een XboX zal kopen. Ten eerste omdat je met de pc meer kan, echter als de prijs niet al te duur word zal ik er denk ik wel over nadenken.

Signature

Verwijderd

leuk speelgoedje maar zou hem niet willen
geef my maar een gewone pc

Verwijderd

het schijnt dat 'ie heel goedkoop is in aanschaf (igg goedkoper dan een geforce3)!

Misschien kunnen we de hele ter*ngzooi eruit slopen en er een nieuwe videokaart van tweaken?!?! >:)

Verwijderd

verijdelde pc !

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Ik denk dat de Xbox wel een succes zal worden (ook al zal ik er zelf geen kopen), omdat spellen van de pc errug makkelijk kunnen worden omgezet naar spellen voor de Xbox (dit is bij playstation niet echt t geval).

Specs | Audioscrobbler

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Gewoon weer meer van hetzelfde. Leuke arcade, maar gelimiteerd door het vaste ontwerp. Bovendien zal ik als first person shooter fan nooit aan mijn trekken komen op een console.

Verwijderd

Dat niemand hem koopt omdat het van M$ afkomt. Veel BSOD. Konstante verbinding naar MSN voor LiveUpdate die iedere seconde wordt bijgewerkt. Terugsturen naar de winkel omdat de OS niet meer past (Bloatware). Supersnelle grafix met dank aan NVidia.

:)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Dat ding gaat het helemaal maken!

* De inkoopprijs ervan ligt lager dan die van de ps2. Die kost nu 999 gulden, maar zijn openingsprijs lag op 1150,-. De openi ngsprijs van de Xbox ligt op 999 gulden, maar dat zal nog dalen naar ongeveer 750 gulden.

* De Xbox is sneller, en grafisch dus veel beter (zit een betere videochip in)

* Er gaat een PlayStation II emulator uitkomen waarmee je ps2 spellen op de Xbox kunt spelen, en deze zien er beter uit dan op de ps2 zelf (!)

en er zullen vast nog meer dingen zijn die ik nog niet weet, maar ik heb gehoord dat er ook veel USB randapperatuur op de Xbox gebruikt kan gaan worden. (weet ik dus niet zeker)

Toch houdt een echte tweaker het bij een pc denk ik, maar wel leuk speeltje toch?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1