Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een ADAPT (marathon) gps receiver en probeer deze aan de praat te krijgen. Enkele uren later is het mij nog niet gelukt om drivers of handleiding te vinden en kom tot de conclusie dat de website die ik via forum of andere links bereik niets met "adapt" te maken heeft. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken om handleiding en andere te vinden.

(Aangezien ik nieuw ben met bleutooth verbindingen weet ik niet of ik zelfs drivers nodig heb). Als ik nu enkel maar de handleiding van dit product zou kunnen terugvinden zou ik enorm geholpen zijn!

Iemand enig idee waar ik deze nog zou kunnen vinden?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als ik "Adapt GPS Marathon Manual" intik in Google krijg ik zat links? Waar zoek je op?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek via google. Veel links idd maar meestal naar online webshops enzo. Bv deze http://www.pocketinfo.nl/...thon-gaat-55-uur-mee-9135 geeft een link naar adapt website maar dan kom je op een heel andere website uit dan zou moeten ( Mercy Health Physician Partners). Heb via andere websites nog hier een daar een link gevonden en je komt elke keer op dezelfde website uit. Dit kan toch niet liggen aan het feit dat ik op een openbaar netwerk zit in portugal ofzo?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke keywords gebruik je?

Probeer http://www.timex.ca/libra...595-8e69-3a25c869a644.pdf eens. Dat is een ander product.

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 24-11-2013 19:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb exact de zelfde woorden gebruikt bij mijn eerste zoekpogingen enkel in een andere volgorde.

adapt, marathon, gps, receiver, handleiding, driver, manual, softwaere, ontvanger enzoverder. Geraakt jij wel op de site van Adapt? Ik niet allesinds. Heb echt een aantal uren gespendeerd aan het zoeken via google en forums. Alle links die naar de adapt site verwijzen lijken niet meer te kloppen.

Heb u linkt van timex nagekeken maar deze verwijst naar een gps horloge. Ik ben daar gisteren ook op uitgekomen denk ik

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 19:29 ]

Verwijderd

Adapt GPS receivers kwamen met een installatie mini-CD.....als je mij een kopie van de mini-CD kan sturen, dan zend ik jou de handleiding! Gr. Captainoa

Verwijderd

/me bril nodig heeft.

Topic uit 2013 :X

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 18:20 ]

Pagina: 1