Ik heb een laptop met windows 8. Ik wil van windows 8 af en dus heb ik de instellingen in de bios zo gezet dat ik windows 7 kan installeren vanaf dvd, namelijk "secure boot" op "disabled" en "UEFI/Legacy Boot" op "Legacy only". Dit zorgte er voor dat ik de windows 7 installatie in kon, omdat windows 8 hier tegen beveiligd is(?). Als ik de dvd van windows 7 er in doe gaat dat allemaal prima, tot ik bij het installeren aan kom.
Het gaat fout bij het installeren waar je de 5 stappen ziet die windows gaat doorlopen:
1. windows-bestanden kopieren
2. windows-bestanden uitpakken
3. onderdelen installeren
4. updates installeren
5. installatie voltooien
Bij stap 3 gaat het mis: http://imageshack.us/photo/my-images/10/x1rr.jpg/
Ik heb windows 7 gebrand op een DVD +RW. Ik heb deze dvd dus gewist en vervolgens hier windows 7 opgezet, zoals ik altijd doe en zoals het altijd werkt. Of kan dit niet, windows 7 installeren vanaf een DVD +RW die je hebt gewist?
Het punt is dat de HD volledig geformatteerd is tijdens het installeren van windows 7 voor zo ver ik kwam. Nu heb ik een laptop die geen OS heeft. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of vergeet ik misschien iets in te stellen in bijv de bios o.i.d.?
Alvast bedankt!
Het gaat fout bij het installeren waar je de 5 stappen ziet die windows gaat doorlopen:
1. windows-bestanden kopieren
2. windows-bestanden uitpakken
3. onderdelen installeren
4. updates installeren
5. installatie voltooien
Bij stap 3 gaat het mis: http://imageshack.us/photo/my-images/10/x1rr.jpg/
Ik heb windows 7 gebrand op een DVD +RW. Ik heb deze dvd dus gewist en vervolgens hier windows 7 opgezet, zoals ik altijd doe en zoals het altijd werkt. Of kan dit niet, windows 7 installeren vanaf een DVD +RW die je hebt gewist?
Het punt is dat de HD volledig geformatteerd is tijdens het installeren van windows 7 voor zo ver ik kwam. Nu heb ik een laptop die geen OS heeft. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of vergeet ik misschien iets in te stellen in bijv de bios o.i.d.?
Alvast bedankt!