Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop op het oog: feedback?

Pagina: 1
Acties:

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023
Hoi allemaal,

Ik ben aan het kijken naar een laptop om op te gamen. Ik hoef geen BF4 op ultra erop te draaien, maar zou het fijn vinden om er toch nieuwe games redelijk op te kunnen draaien.

Nu ben ik redelijk thuis in desktopsystemen, maar laptops zijn slechts giswerk voor me.

Ik woon in de VS en ben op dit moment dit systeem aan het overwegen:

http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16834313583
Intel Core i5 4200M(2.5GHz)
6GB Memory 1TB+8GB SSHD Hybrid Drive
2 x NVIDIA GeForce GT 750M (SLI)
1920 x 1080
Windows 8

Nu lijkt me dat 2x GT750M redelijk zou moeten presteren in games, maar daar zou ik graag jullie mening over horen. Accuduur vind ik niet belangrijk en ik ga hem ook niet elke dag meenemen in een koffer ofzo, het gaat me enkel om de prestaties en kwaliteit, en kwaliteit is volgens mij wel in orde met lenovo (maar dat is alleen maar van horen zeggen).

Mijn prijslimiet is ongeveer 1000 dollar, deze staat te koop voor $879.99.

Dank!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ik heb gehoord dat de koeling van dit model niet zo best is, dit probleem kun je waarschijnlijk wel verminderen met zo'n gekoeld ding waar je je laptop op kan zetten. Ook de accuzuur zou tegenvallen, maar dat is dus geen punt. De performance van 2 kaarten zal wel goed zijn in ieder gaval. Het scherm dat erin zit is prima en het toetsenbord is goed. Ook de prijs is netjes. Alle alternatieven die ik kan bedenken zijn behoorlijk duurder.

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb de single GPU variant van deze laptop, en hoewel ik er nooit op game heb ik wel eens BF4 erop getest en die draait gewoon prima op low.

• MicScott
Bedankt, allebei. Over het koelprobleem heb ik ook gelezen, maar dat schijnt niet zo'n issue te zijn zolang je turbo-boost uit laat staan. Zo'n apart koelding is natuurlijk ook een idee. Verdere reviews die ik heb gelezen zijn positief en er lijken niet echt vergelijkbare laptops verkrijgbaar voor dezelfde prijs, dus ik heb hem besteld.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
In hard gamen zal er 1 gpu throttlen..
En getest onder furmark wordt de behuizing 50graden celcius.
De cpu in dat model was een i7 en steeg naar 90 graden.

Ik weet niet wat je over die cpu gehoord of gelezen heb, maar bij cpu+gpu load klokt die cpu zoiezo niet boven zijn base clock (turbo uitgeschakelt)

Ik ben benieuwd wat je er van vind.. Ik vind het ook wel interesant apparaat voor een mooie prijs, echt zonde dat de koeling een hoop te wensen overlaat.. En de prijs in nl..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• MicScott
Ik zal nog wel laten weten wat ik ervan vind. :)

• ixcetotis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-03 11:27
ik heb zelf deze laptop, met een enkele gpu en i7, nu enkele dagen in bezit. ik heb hem nog niet echt kunnen gebruiken om mee te gamen met nieuwe games maar al wel assisins creed 1 erop kunnen spellen. deze draaide prima op hoogste settings. qua hitte geen problemen gehad. en dat terwijl ik 4-5 uur achter elkaar de laptop heb aten draaien met game tijdens eten en gamen.
Pagina: 1