[RA2] Reinforcements meteen dood

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er zit spontaan een bug in mijn Red Alert 2...
Als ik de save game open waar ik geweest ben, zijn de units die meteen aan het begin van de missie gedropped worden meteen dood zodra ze landen. Doe ik retry mission, dan is het vliegtuig waaruit ze springen al dood voordat het het scherm in komt...

Vervolgens dacht ik dat dan maar de vorige missie opnieuw moest doen om 'opnieuw' bij die missie aan te komen. In die missie moet Tanya een psychic beacon opblazen. Wat schetst mijn verbazing? De units die daar als reinforcements komen wanneer Tanya geslaagd is in het vernietigen, zijn ook meteen dood... Ik snap niet hoe dit kan en ik snap al helemaal niet hoe ik nu verder moet komen in mijn RA2... (koop ik ook een keer een spel...).

Verwijderd

ff updaten download. Was een bug in 1e release spel....

• Helsie
  • Niet online
Dat is ook nog iets vaags:
ik had het spel zojuist opnieuw geinstalleerd van de cd (wegens reinstall van winwk) op de applicatie partitie.
Vervolgens had ik de kopie van de oude installatie terug erover gekopieerd (om alle settings & savegames terug te hebben).
Misschien dat ik dan alleen de saves even moet kopieren ofzo.

• jenne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Heb je orginele cd??

Verwijderd

Das het probleem, die kopie die je erover hebt gegooid.
Zodra je ook maar iets veranderd je map verplaatst of de map word ineens kleiner, dan moet je alles herinstalleren omdat het geen bug is maar een beveiliging tegen kopiëren.

alle units gaan dood na een van de genoemde veranderingen

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
ja als je copy hebt gedaan zonder patch, dan doet ie het.

ik heb gewoon over geburned met patch en nooit problemen gehad. :)

misschien nog een keer installen ofzo :?

• Helsie
  • Niet online
Ik heb idd originele cd.
Maar het is idd opgelost door de boel opnieuw te installeren en dan alleen de savegames erin te zetten.
Maar bedankt voor jullie advies :)
Pagina: 1