Beste Tweakers,
Inmiddels ben ik al een aardige tijd op zoek naar een goede game pc die ook geschikt is voor photo-editing en muziek maken. Kortom, een snelle pc met hoge prestaties.
Nu sta ik op het punt de volgende pc te kopen voor 700, tweedehands, maar met garantie op de meeste onderdelen.
De pc ziet er als volgt uit;
Behuizing; Zalman Z9 plus
Processor: Intel i5 3350P
Moederbord: ASRock Fatal1ty Z77 Professional
RAM geheugen; Kingston HyperX KHX24C11T2K2/8X
Videokaart; Palit GTX 760 Jetstream
Voeding; Seasonic G-650 80+ Gold
SSD; Samsung 840 EVO 120GB
HDD; Seagate Barracuda 2TB
DVD Drive; LG GH22NS30
Toetsenbord; Logitech 510
Ik zou hier graag BF4 en andere games op willen spelen op hoge settings, dan wel gemiddeld. Dit leek me wel aardig te doen, wat zeggen jullie ervan?
De prijs is dus 700, wat volgens mij een mooie prijs is voor deze build. Ik hoor graag jullie mening!
Inmiddels ben ik al een aardige tijd op zoek naar een goede game pc die ook geschikt is voor photo-editing en muziek maken. Kortom, een snelle pc met hoge prestaties.
Nu sta ik op het punt de volgende pc te kopen voor 700, tweedehands, maar met garantie op de meeste onderdelen.
De pc ziet er als volgt uit;
Behuizing; Zalman Z9 plus
Processor: Intel i5 3350P
Moederbord: ASRock Fatal1ty Z77 Professional
RAM geheugen; Kingston HyperX KHX24C11T2K2/8X
Videokaart; Palit GTX 760 Jetstream
Voeding; Seasonic G-650 80+ Gold
SSD; Samsung 840 EVO 120GB
HDD; Seagate Barracuda 2TB
DVD Drive; LG GH22NS30
Toetsenbord; Logitech 510
Ik zou hier graag BF4 en andere games op willen spelen op hoge settings, dan wel gemiddeld. Dit leek me wel aardig te doen, wat zeggen jullie ervan?
De prijs is dus 700, wat volgens mij een mooie prijs is voor deze build. Ik hoor graag jullie mening!