Donderdag zijn mijn oortjes van de iBood, in werkende staat, aangekomen. Vrijdagavond was een van de paartjes echter al stuk (1 oortje gaf geen geluid meer). Wat is in dit geval het handigst om te doen: laten repareren, of terugsturen en mij beroepen op de wet koop op afstand?
hun klantenservice opbellen en vragen wat je kan doeniThinkSo schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:41:
Donderdag zijn mijn oortjes van de iBood, in werkende staat, aangekomen. Vrijdagavond was een van de paartjes echter al stuk (1 oortje gaf geen geluid meer). Wat is in dit geval het handigst om te doen: laten repareren, of terugsturen en mij beroepen op de wet koop op afstand?
Hoi.
Tja, wat wil je zelf? Deze oortjes zullen niet gerepareerd worden, verwacht ik - veel te klein & fijn, dus vervangen. Wil je hetzelfde type weer hebben? Dan laten 'repareren' (vervangen). Geen vertrouwen in dit type? Dan KoA (en wees wel zo netjes aan te geven dat ze snel kapot gaan, anders heeft de volgende koper een probleem als 'ie jouw kapotte oortjes krijgt.
Dit is iets wat je zelf zult moeten beslissen, en daar is geen topic voor nodig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.