t.net staff wordt altijd overgewardeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:39
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=308469

post van Femme, stelt geen zak voor maar wel +4 informatief. :r

ik modereer niet veel, maar vanaf nu ga ik jacht maken op t.net staff die overgewardeerd zijn.

valt me trouwens op dat Femme nog steeds bakken met karma heeft, die zijn toch pas geleden kwijtgeraakt?
Karma 3808 (#1)
dag hoor! dat hebt ie in die 7 dagen er echt niet bij gesprokkeld door berichtjes te posten, dus als hij zijn karma op kan fokken, vindt ik dat dat de karma van de rest van de bezoekers ook wel een kleine boost mag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:54
Ja maar hij is admin hè.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Op donderdag 07 juni 2001 09:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja maar hij is admin hè.... >:)
so? daarom ist ie niet beter als ons en post ie echt niet altijd betere berichtjes als ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:50
je karma wordt bepaalt door de waarde van je post's op t.net
dit wordt berekend over alle post's die iemand gedaan heeft. Femme heeft vrij veel waardevolle post's gedaan. Dit levert een hoop karmapunten op

c&p vanuit mod faq:

Je karmawaarde is een indicatie voor de kwaliteit van de reacties die je op Tweakers.net hebt gepost. Karma wordt berekend aan de hand van de scores waarmee de moderators jouw reacties hebben beoordeeld. Wanneer je relatief veel reacties met een hoge score hebt gepost krijgt je karma een extra bonus. Karma heeft geen relatie met de tijd en composteert dus niet weg naar verloop van een bepaalde periode. Je huidige karma waarde kun je terugvinden in je profile.

hier kan je die hele uitleg nog eens nalezen

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 07 juni 2001 09:41 was Kaap teleurgesteld in de staff ;) :
  • [1] Yep, vaak wordt er van de cru weleens door de vingers gezien, behalve op TMF. Als je zo'n post van [me=11504][/me] eerst hier geplant had en even afgewacht had hoe deze beoordeeld werd had je dat kunnen zien. Bovendien had je dat wat maaginhoud gescheelt. ;) Maar in concreto heb je een punt. De postst worden net zo hard omhoog gemod, maar gaan niet zo snel meer omlaag van de cru. Is net of mensen bang zijn daar - puntjes op uit te delen of bang zijn ze aan te geven bij de MoLiCe. Gewoon doen en dan komt het vanzelf goed. ;) [2] Het karmaverhaal van [me=11504][/me] is niet waar. Zo hoog stond zijn karma rond eind maart al. Hij heeft toen een tijd lang niet veel gepost. Hij is weer iets aciever geworden nadat [me=6511][/me] hem met een handige uitremaxie voorbijvloog. Edoch [me=11504][/me] is volgens mij ook van in de 4000 teruggevallen naar rond de 37nogwat. Veel mensen zien dat door de relativiteit niet, maar absoluut gezien is dat alsnog een bult karma hoor. Kijk maar naar [me=6511][/me] die nog steeds halverwege de 3 mille zit maar toch bijna duizend (ja 1000) punten is verloren.
/edit typix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jah das waar, de backup was van april dus hij had toen al een hoop karma.

ben net op zoek geweest naar Femme posts, en modereer ze allemaal een puntje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 07 juni 2001 10:20 schreef Kaap het volgende:
...

ben net op zoek geweest naar Femme posts, en modereer ze allemaal een puntje terug.
Prima, maar dan en slechts dan als ze daadwerkelijk overgewaardeerd zijn en niet slechts op de naam * KeX . Je wordt ook niet gelukkig als iemand bij elke * KeX post er een puntje afhaalt omdat die waarschijnlijk overgewaardeerd is. In geval van twijfel moet je de post link gewoon even op TMF mikken. Daar loopt altijd wel iemand rond die je idee kan bevestigen dan wel kan ontkrachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ik snap je clue, die link die ik bovenaan plaatste is zo'n voorbeeld. die ga ik er dus uitvissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 07 juni 2001 11:05 schreef Kaap het volgende:
ik snap je clue, die link die ik bovenaan plaatste is zo'n voorbeeld. die ga ik er dus uitvissen.
Yepz, klopt dat was een behoorlijk overgewaardeerde, staat nu al op +2 informatief. Dus het heeft al zijn effect gehad om hem hier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Panter: Helemaal gelijk, misschien net +2 waard, zeker geen +4, alleen jammer dat ik al heb gereageerd.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Ook nog ff *schraap* gedaan.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1