Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mstiic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 23:33
Laatst een chromecast gekocht via marktplaats, tof ding. Alleen hij vind mijn wifi niet! tijdelijk heb ik hem verbonden met de router van de buren maar goed. Na beetje google ben ik achter gekomen dat de AP-isolation uitgeschakeld moet worden. Maar deze kan ik niet terug vinden in mijn nieuwe router van sitecom 300N. Wie kan mij aub helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

"Ik heb zelf nu ook een Google Chromecast van amazon.com. Het enige probleem dat ik tegen kwam was dat ik het kanaal van mijn router van 13 naar 11 moest veranderen. Dat omdat er een kanaalrestrictie zit op het Amerikaanse model (1-11). In Europa zijn er 2 meer kanalen toegestaan."
????

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mstiic
Ik heb mijn kanalen automatisch ingesteld, dus denk niet dat het aan mijn kanalen kon liggen. Op dit moment heb ik geen router meer helaas is ie stuk gegaan. Maar goed morgen ga ik de ASUS RT-AC66U kopen. Hopen dat hij dan mijn router wel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als hij op automatisch staat, kan hij op kanaal 12 of 13 gaan zitten, dat wil je dus niet.
Een nieuwe router kopen is overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mstiic
Nieuwe router kopen is zeker niet overbodig als je oude stuk is gegaan. Maar met mn Asus werkt die goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

lama ..
hij verbind wel

[ Voor 83% gewijzigd door Fish op 26-11-2013 23:26 ]

Iperf

Pagina: 1