Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Maar even een apart topic omdat ik een vraagje heb. :)

Er zit geen Scapino bij mij in de buurt en ik heb niet echt ervaring met deze winkel. Ik wil evt. 2 paar schoenen bestellen maar helaas is de grootste maat waarbij nog enige keuze is 46. Die kunnen evt. passen afhankelijk van hoe groot ze vallen. Liefst zou ik 47 willen bestellen maar die zijn helaas bij de meeste winkels schaars.

Vragen:

Hebben mensen ervaring met de schoenen van Scapino en zijn die van acceptabele kwaliteit voor alledaagse schoenen?

Weet men uit eigen ervaring of de maten bij Scapino over het algemeen wat ruim vallen of misschien juist niet of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Scapino is tja... zeg maar een soort schoenenreus. Het is absoluut geen ziengs. Het zit namelijk dichter bij de primark dan bij een echte schoenenzaak. Schoenen zijn van middelmatige kwaliteit en maten komen niet altijd overeen. De schoenen zijn vaak ietsje kleiner i.v.m. andere winkels.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Scapino is geen merk. Ze verkopen schoenen van allerlei merken. Vaak oudere modellen tegen lagere prijzen.
Of ze dus ruim of klein vallen hangt af van het merk dat je koopt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al aangaf, is het niet bepaald mijn winkel ;)
De "huismerken" schoenen van de scapino, zoals Dutchy etc. vind ik zelf van matige kwaliteit. Maar dat zie je ook in de prijs terug.
Ik kijk eerlijk gezegd alleen naar de gerenomeerde merken als Ecco, Clarks en de sportmerken (Nike, Asics etc.). Die zijn wel interessant met de actie, eigenlijk dus 50% korting.

Ruilen doen ze niet zo moeilijk over, je kan het gewoon retouren of fysiek terugbrengen bij Scapino of 1 van de aangesloten afhaalpunten (Dolcis, Invito etc.) als je wilt passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
De schoenen die ik op het oog heb zijn van het Caravelle merk. Is dat een eigen Scapino huismerk? Ervaringen? Maatgrootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 20:43
Ik heb altijd 1 paar schoenen en of ik deze nu koop bij Scapino (model bergschoen), Perry, H&M, Ecco of Geox, na het jaar is de zool versleten. Dus ja, ik zie weinig verschil. Daarbij zijn de Ecco's meer dan twee keer zo duur. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad zo'n "huismerk". Geen ervaring mee helaas :|
Het ene huismerk zal wrs ook wel beter zijn dan de andere, is lastig te zeggen. Het beste is eigenlijk gewoon even passen en retouren kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokosnoot1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 18:14
3 bestellingen gedaan totaal voor 192,00 en uiteindelijk 72,00 betaald, dmv 15,00 nieuwe klant korting per bestelling en 2 de artikel voor 1,00.
kinderen weer nieuwe schoenen , en voor onszelf wat winterspul.
zeer mooie korting op deze manier !!! korting werkt ook bij bestelling onder de 50,00 even wat tijdelijke mail adressen aangemaakt.
ben benieuwd hoe het afloopt , alles is betaald en wordt afgeleverd bij de winkel in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.scapino.nl/car...caravelle-bruin-035430434

Bijv. bij deze is maat 47 nog aanwezig. Koop je 2 paar, dan ben je voor 35,99 minus 15 euro (nieuwsbriefkorting) = 21 euro klaar. En als ze achteraf toch niet bevallen, stuur je ze gewoon terug. Zo goedkoop, dat red je zelfs bij de kringloopwinkel niet, ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik zat bij de instappers te kijken. :) Daar zijn de maatjes 47 helaas op. Van een van de schoenen die ik op het oog had is 46 ondertussen ook uitverkocht maar daar heb ik nog wel een alternatief voor. Het is alleen allemaal zo'n gedoe als ze te klein blijken. Daarom aarzel ik.

Ik wou dat de inkopers van kleding en schoenen eens zouden zorgen dat het assortiment beter is aangepast aan de noordeuropese maat. Die grote maten zijn bijna altijd het eerste op. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat 47 is volgens mij niet de standaard schoenmaat voor de gemiddelde Noordeuropese man, dus de voorraad zal ook wel beperkt zijn, pech :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Nee maar de gemiddelde maat is hier groter en dan moet het maatassortiment daar het liefst rekening mee houden. Nu krijgen winkels vaak standaard assortimentsdozen waar dan bijv. van XXL maar 1 exemplaar in zit. Die zijn snel weg en dan moet je wachten tot er voldoende van de kleinere maatjes weg zijn voordat er weer nieuwe voorraad besteld wordt... en dan moet je er weer snel bij zijn/mazzel hebben dat je op het juiste moment komt om die grote nog aan te treffen.

Ik vermoed dat jij niet 2 meter lang bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik zou maar snel bestellen want de kortingscodegenerator (15 euro) geeft geen codes meer!

Ik denk dat Scapino het wel goed vind zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18
Goed ingeslagen met deze actie en uiteraard alles met een ''merkje'', de huismerken van Scapino zijn inderdaad nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Paar schoenen, een winterjas, twee vesten en twee joggingbroeken gekocht. Enkel de joggingbroeken met de 15 euro korting. Echt bijzonder goedkoop dit. Ben benieuwd hoe het zal gaan met de levering.

Ik raad dus ook echt aan om te gaan kijken naar iets van een merk, zoals Cars oid. Dutchy en andere merkloze schoenen kun je maar beter vermijden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMTN schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:46:
Ik zou maar snel bestellen want de kortingscodegenerator (15 euro) geeft geen codes meer!

Ik denk dat Scapino het wel goed vind zo!
Generator raakt beetje overbelast met deze actie 8)7

Mijn vangst van gisteravond:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xjrm0Tu.jpg

2 paar kekke schoenen, Nike Air maxjes en een paar leuke Asics runners voor zo'n 20 euro per paar.
Niks voor mijzelf dit keer, maar anderen blij gemaakt voor weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, als ik het goed heb is dat 11 euro voor 2 paar ( met de 15 euro korting). Zou me niets verbazen om volgende week in de krant te lezen dat Scapino helaas het faillisement heeft moeten aanvragen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Heet iemand nog zo'n code? Staat geen in de mail die ik kreeg :S

[ Voor 7% gewijzigd door Meessen op 23-11-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Meessen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:05:
Heet iemand nog zo'n code? Staat helemaal geen in de mail die ik kreeg :S
Hier ook geen code meer in de mail, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:05:
[...]

lol, als ik het goed heb is dat 11 euro voor 2 paar ( met de 15 euro korting). Zou me niets verbazen om volgende week in de krant te lezen dat Scapino helaas het faillisement heeft moeten aanvragen. >:)
Korting is al verrekend als je goed kijkt, moest eigenlijk duurste paar betalen, dus 55 euro, maar met 15 euro korting dus 40 euro ;)

De berekening is wel krom trouwens, als ik de Asics terugstuur krijg ik dus 40 euro retour 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:05:
Heet iemand nog zo'n code? Staat geen in de mail die ik kreeg :S
Check even je DM, Sorry Superbaddd, dat was mń laatste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:11:
[...]

Ok, geen probleem ;)
Als iemand nog zo een code heeft, DM plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Ratten :)
Ook geen Kortingscode in de mail hier :9~
als iemand nog eentje heeft:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het beter is als de codes gewoon in dit topic gepost worden ipv dat iedereen hier een verzoekje neerdumpt, wie het eerst komt wie het eerst maalt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:11:
[...]

Werkt helaas niet :'(
Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ook opzoek naar een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Heb net wel voor de zekerheid ff een printscreen gemaakt van de voorwaarden.
You never know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:14:
[...]

Toch bedankt.
De mogelijkheid tot combineren van de korting en dagactie is wrs geëlimineerd >:)
Ter preventie van hun faillissement, waar ze volgens mij al dicht tegenaan zitten :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
Yup, had vanochtend een code en dat lukte vanmiddag wel. Kon helaas niet inloggen op IGN :(
EN nu doet de code het niet, zegt ongeldig en krijg geen code in nieuwe mailadres

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meessen schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:14:
[...]

Toch bedankt.
Ahh, thats a shame. Maar had je wel voor minimaal 50 euro besteld ? Dus de twee producten ( waarvan je er 1 voor 1 euro krijgt) moeten oorspronkelijk wel samen boven de 50 euro uitkomen anders werkt het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 12:27
Heeft iemand nog een code over toevallig
Daar maak je me erg gelukkig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Lekker is dat. :(

Zat ik vanmiddag in het bestelproces en keek ik even wat dat Afterpay was door die even te kiezen. Toen ik terug ging om maar gewoon met iDeal te betalen was mijn winkelwagentje plotseling leeg. Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik "ongeldige code" toen ik mijn code weer invoerde. Blijkbaar wordt niet goed bijgehouden of er met die code ook echt een aankoop gedaan is. Ik heb genoeg e-mailadressen en dacht er later nog wel een aan te vragen als na evt. verlopen van de sessie de oude code niet weer zou werken (wat ie inderdaad niet doet) maar als ze geen code meer sturen houdt het op. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:21:
[...]

Ahh, thats a shame. Maar had je wel voor minimaal 50 euro besteld ? Dus de twee producten ( waarvan je er 1 voor 1 euro krijgt) moeten oorspronkelijk wel samen boven de 50 euro uitkomen anders werkt het sowieso niet.
Ik had 4 joggingbroeken van oorspronkelijk 80 euro totaal, wat dan 27 euro zou moeten worden. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27 + 15 is niet meer dan 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Had gelezen dat het bedrag voor de 2de voor 1 euro wordt gerekend voor die 15 euro korting. Dus had moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bestelling moet minimaal 50 euro zijn, dus dan betaal je op z'n minst 35 euro (met 15 euro korting). Dus die 27 euro kan uberhaupt niet...

Het is nu de vraag of de 15 euro korting code uberhaupt nog werkt met deze dagactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Meessen: Ik denk dat je gelijk hebt, als je 4 broeken besteld voor samen 80 euro had die code inderdaad moeten werken. Ze zullen bij Scapino wel wakker geworden zijn (jammer genoeg :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
Volgens mij is zelfs het aanvragen van de nieuwsbrief van de site gehaald :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:57
2 sporttassen voor 24,99 x 2 - kortingscode gebruikt kwam ik uit op 10,99 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en een mail gehad voor 15 euro korting
Maar waar staat die code dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeciesXX schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:30:
Volgens mij is zelfs het aanvragen van de nieuwsbrief van de site gehaald :P.
Hier zou het nog moeten kunnen ( maar of het nog zin heeft ? )

http://www.scapino.nl/kla.../over-scapino/nieuwsbrief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Gerubu schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:32:
Meteen op de eerste regel staat deze bij mij al in het rood:
Gebruik je code ******************** op Scapino.nl! Klik hier om deze e-mail online te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerubu schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:32:
Lees even terug, er zijn geen codes meer beschikbaar. Maar welkom op de spamlijst van Scapino ;)
En de codes die beschikbaar waren doen het niet meer, dus pech gehad :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:34:
[...]

Lees even terug, er zijn geen codes meer beschikbaar. Maar welkom op de spamlijst van Scapino ;)
Aaaaah duidelijk :)
Iemand een code over dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Gerubu schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:35:
[...]

Aaaaah duidelijk :)
Iemand een code over dan
Lees even terug, de codes werken niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:26
De codes werken ook niet meer vandaag, mijn eigen code doet het namelijk niet meer.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Dikke faal van Scapino. :(

Ik had nog een pagina open staan waar je een e-mailadres kunt invoeren en waar nog bij stond dat je dan €15 korting krijgt. Net even gebruikt en ik krijg precies dezelfde mail die beweert dat ik €15 korting krijg... alleen zonder code. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:42:
Dikke faal van Scapino. :(

Ik had nog een pagina open staan waar je een e-mailadres kunt invoeren en waar nog bij stond dat je dan €15 korting krijgt. Net even gebruikt en ik krijg precies dezelfde mail die beweert dat ik €15 korting krijg... alleen zonder code. :F
- ga naar www.scapino.nl;
- plaats je gekozen artikelen in het winkelmandje;
- voer jouw UNIEKE CODE* in het veld kortingscode: [LEEG]
- Vervolgens klik je op 'toevoegen' en de €15 korting is direct verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige ervaring hoe Scapino omgaat met deze (onbedoelde) actie-op-actie bestellingen?
Worden ze in 1 veeg geannulleerd of klantvriendelijke coulance? Gaat wrs om honderden bestellingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Ik begin me ook af te vragen of dit weer zo'n 'gezellig' topic gaat worden met mensen die allemaal een mailtje krijgen dat de koop toch maar niet door gaat. -O-

Ik hoop het beste voor de mensen die wel hebben kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, volgens de officiele regels zou het niet mogen, maar dan hadden ze de mogelijkheid om de code in te voeren en te activeren toch met 1 druk op de knop kunnen uitzetten. Ik denk dat ze voor de coulanceregeling gaan, het gaat om een groot bedrijf en niet om een kleine webshop die van geringe marges leeft.

Algemene spelregels kortingscode

De waarde van de kortingscode dien je in één keer te besteden.
In principe zijn kortingscodes niet te gebruiken in combinatie met afgeprijsde artikelen (van/voor prijzen), tenzij anders vermeld.
Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere kortingscodes en/of -acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zojuist een trackcode binnen :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FP8kmcF.jpg

Off-topic tip: bestel altijd EERST zelf, voordat je het op tweakers zet!
Je mag het egoïsme noemen, ik noem het common sense ;)
Dit was natuurlijk te verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:02:
Ik krijg zojuist een trackcode binnen :*)

[afbeelding]

Off-topic tip: bestel altijd EERST zelf, voordat je het op tweakers zet!
Je mag het egoïsme noemen, ik noem het common sense ;)
Dit was natuurlijk te verwachten...
Hoelaat heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens middennacht voor slapen gaan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het juist beter is dat de nieuwsbrief korting niet meer geldig is, als dit nog het hele weekend de hele dag door zou gaan, hadden ze nooit kunnen leveren en zou alles geannuleerd worden. Nu maken degene die er snel bij geweest zijn wellicht nog kans, hoe wrang het ook voor de laatkomers is :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

joy,

zojuist in de scapino geweest om te passen en meteen gecheckt of ze online te vinden waren, code had ik al aangevraagd. Eenmaal thuis gekomen doet de code het niet meer... ach ja dan maar voor 15€ duurder, had ze eigenlijk net zogoed mee kunnen nemen uit de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Nice:

Subtotaal:€49.98 Verzendkosten:€0.00 Korting:€38.99 Totaal:€10.99

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn zou ik nooit online bij Scapino hebben gekocht ( en velen met mij vermoed ik) zonder deze actie. Dus als ze al de bestellingen met kortingcode gaan annuleren lopen ze ook weer veel geld mis en waarschijnlijk gaat het om voorraden die sowieso verjaard of overstocked zijn, dus weg=weg. Bij de V&D koop je in de opruiming ook overhemden die normaal 30 euro kosten voor een tientje of nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:14:
Om eerlijk te zijn zou ik nooit online bij Scapino hebben gekocht ( en velen met mij vermoed ik) zonder deze actie. Dus als ze al de bestellingen met kortingcode gaan annuleren lopen ze ook weer veel geld mis en waarschijnlijk gaat het om voorraden die sowieso verjaard of overstocked zijn, dus weg=weg. Bij de V&D koop je in de opruiming ook overhemden die normaal 30 euro kosten voor een tientje of nog minder.
Regelmatig bij Scapino gekocht, maar meestal wel een merkschoen. Heb er (tot nu toe), niets over te klagen.
Bestellen gaat eenvoudig, levering kan soms nogal eens even duren. Of thuis laten bezorgen, of ophalen in een zaak naar keuze. Betaling achteraf ook mogelijk zonder extra bijkomende kosten dus welk risico loopt men?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
De actie 2e artikel voor € 1,00 is sowieso ook al een mooie actie.

Iedereen die overweegt om van deze actie gebruik te maken kan dit nog tot 0:00 uur vannacht doen.

Voordeel is dat je ELK artikel kunt uitkiezen voor die Euro in tegenstelling tot soortgelijke acties waarbij je alleen keus hebt uit een beperkt en minder aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albveld
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 16:08
Leuke actie, dank voor de tip ... 2 paar van onderstaande besteld, makkelijk om in de kast te hebben staan voor "gelegenheden", als je normaal andersoortige schoenen draagt. En dat voor EUR 11,00 totaal !

Afbeeldingslocatie: http://www.scapino.nl/images/catalog/product/343x343/032530124_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokosnoot1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 18:14
kokosnoot1 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:16:
3 bestellingen gedaan totaal voor 192,00 en uiteindelijk 72,00 betaald, dmv 15,00 nieuwe klant korting per bestelling en 2 de artikel voor 1,00.
kinderen weer nieuwe schoenen , en voor onszelf wat winterspul.
zeer mooie korting op deze manier !!! korting werkt ook bij bestelling onder de 50,00 even wat tijdelijke mail adressen aangemaakt.
ben benieuwd hoe het afloopt , alles is betaald en wordt afgeleverd bij de winkel in de buurt.
krijg nu mailtjes binnen dat me bestellingen verzonden worden , eind van de ochtend besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:38
Zeer hatelijk dat alle uitverkochte producten nog steeds gedisplayed worden. Ik heb namelijk 1 paar schoenen die ik graag wil, maar al 3x toe een 2e paar gezien die dan uitverkocht is. GODVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Raar, ik zie die kortingscode ook niet in mijn mail verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Inmiddels is er ook een track&trace code opgedoken in mijn PostNL account van Scapino. Ik heb er meerdere bestellingen geplaatst in de afgelopen 24 uur. Drie welteverstaan waarvan één met de 15 euro code. De rest is zonder code, wel met gebruik van de actie uiteraard.

Bestelling #1 is geplaatst om 0:57
Bestelling #2 is geplaatst om 2:24
Bestelling #3 is geplaatst om 16:04 en met gebruik van de €15 euro code.

Ik ben benieuwd of ze de bestellingen samenvoegen of voor iedere bestelling een aparte track&trace code aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de tip pas rond 2 uur middennacht gepost zie, je wist het zo te zien eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Als ik spullen haal die uit zijn verkocht zoals de nike air schoenen krijg ik ze dan later als nog binnen of zijn ze nu eigenlijk niet bestelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
loll schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:47:
Als ik spullen haal die uit zijn verkocht zoals de nike air schoenen krijg ik ze dan later als nog binnen of zijn ze nu eigenlijk niet bestelbaar.
Uitverkochte artikelen zijn niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Hoe kan ik aan z'n code komen?
Die site is trouwens wel moeilijk traag.

[ Voor 41% gewijzigd door loll op 23-11-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Afbeeldingslocatie: http://30.media.tumblr.com/tumblr_lybj0rNvZb1r53cb2o1_500.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door tijmeng op 23-11-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
Chris_L schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:16:
Inmiddels is er ook een track&trace code opgedoken in mijn PostNL account van Scapino. Ik heb er meerdere bestellingen geplaatst in de afgelopen 24 uur. Drie welteverstaan waarvan één met de 15 euro code. De rest is zonder code, wel met gebruik van de actie uiteraard.

Bestelling #1 is geplaatst om 0:57
Bestelling #2 is geplaatst om 2:24
Bestelling #3 is geplaatst om 16:04 en met gebruik van de €15 euro code.

Ik ben benieuwd of ze de bestellingen samenvoegen of voor iedere bestelling een aparte track&trace code aanmaken.
Om mij zelf even te quoten, van bestelling #2 heb ik om 23:55, gisteren dus, een mailtje gehad dat deze verzonden is. Bestelling #1 heb ik zojuist ook een mailtje van gehad dat deze onderweg. Dit mailtje ontving ik zojuist om 13:52.

So far is de enige bestelling die ik nog mis die met de €15 euro kortingscode. Iemand al verzendbevestiging gehad van een order met de €15 euro code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Chris_L schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:03:
[...]

Om mij zelf even te quoten, van bestelling #2 heb ik om 23:55, gisteren dus, een mailtje gehad dat deze verzonden is. Bestelling #1 heb ik zojuist ook een mailtje van gehad dat deze onderweg. Dit mailtje ontving ik zojuist om 13:52.

So far is de enige bestelling die ik nog mis die met de €15 euro kortingscode. Iemand al verzendbevestiging gehad van een order met de €15 euro code?
Biesman volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
De bestelling met de €15 euro kortingscode is inmiddels ook onderweg. Ik voel met een vrouw met mijn huidige PostNL account overzicht.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M37Woo3.png
€15 euro code gebruikt met afterpay, vandaar dat er een handtekening nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tijdens een vorige 1 euro actie heeft het 2 dagen geduurd voordat de bestelling werd uitgeleverd. Bij een andere bestelling heeft het één week geduurd voordat deze kon worden opgehaald in een Scapino winkel.

Ik wil alleen maar even duidelijk maken dat het niet altijd even vlot gaat met het daadwerkelijk leveren van producten. Die kreet "voor xx:xx uur besteld, de volgende dag geleverd", gaat zeker niet altijd op.

Tegenwoordig bezorgt PostNL wel pakketten op maandag als deze in het weekend (zaterdag) zijn aangeboden bij PostNL. Voor mij is dit nieuw, die kwamen eerst nooit eerder dan dinsdag. Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat pakketten ook op maandag bezorgd zouden gaan worden, dat is nu dus blijkbaar ook ingevoerd.

Edit: klopt inderdaad, als zou dit pas vanaf eind november het geval zijn, maar we gaan al aardig richting eind november denk ik.

http://www.postnl.nl/voor...zorging/maandagbezorging/

Edit2: net een mail ontvangen met tracktrace code, bestelling wordt morgen geleverd.

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 24-11-2013 20:13 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Krijg net een mail waar wel een werkende 15 euro code in staat >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dryroasted
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 13:03
Ik kan nogsteeds geen code ontvangen... Heeft iemand er misschien 1 over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Meessen schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:23:
Krijg net een mail waar wel een werkende 15 euro code in staat >.<
Kortingscodes van gisteren doen het nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
Mijn bestelling is verzonden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicstarter
Vreemd. Kon ik gisteren gewoon twee verschillende producten kiezen waarvan dan eentje voor 1 euro was werkt dat nu alleen maar als ik twee dezelfde van een artikel kies. Is dat bij iedereen nu zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Ik ontvang ook nog steeds maar geen code na mijn nieuwsbriefaanmelding..waar zou die code precies moeten verschijnen in de ontvangen mail?
Mocht iemand nog een code hebben...ik houd me aanbevolen...Bvd.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:54:
Vreemd. Kon ik gisteren gewoon twee verschillende producten kiezen waarvan dan eentje voor 1 euro was werkt dat nu alleen maar als ik twee dezelfde van een artikel kies. Is dat bij iedereen nu zo?
Gisteren kon je kiezen uit alle producten. Vandaag alleen de artikelen met het label 2e voor €1. Dat label moet dus bij beide producten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"Zaterdag 23 November openen wij de deuren voor jou!

Tijdens deze exclusieve VIP-koopdag is elk 2e artikel slechts 1 euro. Deze VIP actie geldt op zaterdag 23 november de gehele dag en op scapino.nl zelfs tot 23.59 uur
"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Zie net dat 1 bestelling onderweg is, die bestelling was rond 17:00, echter mijn andere bestelling van 10:30 is nog niet onderweg.

Tevens beide met de 15 euro kortingscode :+

[ Voor 20% gewijzigd door Cyclonic op 25-11-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 bestelling is onderweg (rond 15 uur zaterdag besteld), 1 staat nog in de wacht (10 uur zaterdagmorgen besteld). Ook allebei met 15 euro kortingcode. Het lijkt er inderdaad op dat de actie-op-actie door Scapino toch niet teruggedraaid wordt. :) Wellicht kunnen de late beslissers daardoor toch nog een leuke aankoop doen met de kortingcodes van gisteren.

Edit: de post heeft hier de beide pakketten met 15 euro kortingcode zojuist tegelijk afgeleverd. :)
(ook al was de tweede nog niet via mail gemeld)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Prachtige actie dit. 2 paar sneakers van +€60,- gekocht, totaal 50 euri afgerekend. Hulde aan de tipgever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Die van mij is ook verzonden, was ook met 15 euro code. Als ik het goed begrijp houdt Scapino vaker zulke acties? Iets om in de gaten te houden als dat zo is :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Postbode is net geweest, de 2 sporttassen zijn binnen voor 10,99 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Ik heb eindelijk een kortingscode ontvangen vanuit de nieuwsbrief maar nu krijg ik "ongeldige code" als ik hem wil gebruiken...hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Heel erg bedankt voor de tip! De schoenen voor de kids zijn binnen :). En onze sokken ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melk0r schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:29:
Ik heb eindelijk een kortingscode ontvangen vanuit de nieuwsbrief maar nu krijg ik "ongeldige code" als ik hem wil gebruiken...hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
Ik heb hetzelfde....
De acties zijn niet (meer) combineerbaar: Of 2e artikel 1€, of +50€ bestellen met 15€ nieuwsbrief korting.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen kwestie van "last van hebben" of "iets verkeerd doen", dat zijn gewoon de normale voorwaarden, staat er ook expliciet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
en dan nu het retourvraagstuk!!

Ik heb 2 paar schoenen gekocht, beide schoenen waren 49.99 euro.

Op de bon staat het bedrag van 49.99 voor het ene paar schoenen, het andere paar kost 49.99-48.99 = 1 euro.

Vervolgens gaat er een bedrag van 15 euro af (nieuwsbrief kortingscode). Komt totaalbedrag uit op 35.99

Wat nu als ik het paar van 49.99 op de bon terugstuur?! (zijn wel heel erg opzichtig / zullen weinig tot nooit gedragen gaan worden)

Wordt het bedrag gemiddeld? 17.50 terug? Of krijg je de korting van 15 dan niet meer? Want... als ik maar één paar had besteld had ik dus 49.99(!) moeten betalen. Iemand idee?

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik gewoon even bellen, niemand hier werkt bij Scapino retourservices. Discussie hierover lijkt me nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen, niemand hier werkt bij Scapino retourservices. Discussie hierover lijkt me nutteloos.
Míjn voorkeur heeft het om het hier even te posten en níet om te bellen.

Weet niet hoe jij je bronnen checkt.... Misschien werkt hier wél iemand bij Scapino (retourservice) / of vergelijkbaar bedrijf / service.. En, misschien heeft iemand dit eerder bij de hand gehad, misschien gaat iemand dit ook meemaken en is er hier een topic waar mensen hun informatie makkelijk vandaan kunnen halen. (zonder Scapino met dezelfde vraag lastig te vallen).

Discussie lijkt mij dus absoluut niet zinloos, had dat anders ook niet gepost.

[ Voor 7% gewijzigd door fezoj op 25-11-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een heel ander verhaal als iemand Scapino hierover gecontacteerd heeft en het antwoord hier post, daar hebben mensen wat aan. Iemand die te lui is om te bellen en zijn vraag hier post, en straks 10 andere mensen hun eigen mening hierover gaan geven... zit volgens mij niemand op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Mijn bestelling is geannuleerd, mooie boel.

Zou gaan om een niet leverbaar product, ik heb zo mijn twijfels.

Wel nieuwe codes gekregen voor zowel tweede product 1 euro, als 15 euro korting, maar nu sluiten ze elkaar wel uit.

[ Voor 34% gewijzigd door Centurion op 25-11-2013 16:09 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dryroasted
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 13:03
melk0r schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:29:
Heb dit probleem ook, heb maar een mailtje gestuurd naar webcare van scapino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dryroasted schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:18:
[...]

Heb dit probleem ook, heb maar een mailtje gestuurd naar webcare van scapino.
Het punt is alleen dat in de voorwaarden van Scapino een dubbele actiekorting uitgesloten wordt. Dat het deze keer wel gelukt is met een actie-op-actie, is denk ik eerder te danken aan onoplettendheid van Scapino, omdat ze later op de zaterdag waarschijnlijk doorkregen dat er wel erg veel besteld werd met een kortingcode en het toen onmogelijk werd gemaakt. Maar wel sympathiek dat Scapino zelf deze fout voor z'n rekening heeft genomen voor de vroegbestellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

bastiaanvb schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:18:
en dan nu het retourvraagstuk!!

Ik heb 2 paar schoenen gekocht, beide schoenen waren 49.99 euro.

Op de bon staat het bedrag van 49.99 voor het ene paar schoenen, het andere paar kost 49.99-48.99 = 1 euro.

Vervolgens gaat er een bedrag van 15 euro af (nieuwsbrief kortingscode). Komt totaalbedrag uit op 35.99

Wat nu als ik het paar van 49.99 op de bon terugstuur?! (zijn wel heel erg opzichtig / zullen weinig tot nooit gedragen gaan worden)

Wordt het bedrag gemiddeld? 17.50 terug? Of krijg je de korting van 15 dan niet meer? Want... als ik maar één paar had besteld had ik dus 49.99(!) moeten betalen. Iemand idee?
Mijn (tamelijk gezonde) verstand zegt dan;

één artikel gekocht, geen recht op korting, dus resteert het oorspronkelijke bedrag voor de schoen die in het bezit blijft. Daar gaat dan ook niet de €15,- aanmeldingskorting vanaf omdat één artikel niet een waarde heeft die €50,- of hoger ligt.

Dus terugsturen van één paar schoenen zou het netto te betalen bedrag naar € 49,99 brengen.
Niet terugsturen houd het te betalen bedrag op € 35.99 voor beide paren.

Wat te doen?? 8)7

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:55:
Het is een heel ander verhaal als iemand Scapino hierover gecontacteerd heeft en het antwoord hier post, daar hebben mensen wat aan. Iemand die te lui is om te bellen en zijn vraag hier post, en straks 10 andere mensen hun eigen mening hierover gaan geven... zit volgens mij niemand op te wachten.
Ontzettenf off-topic: laatste keer dat ik reageer op je. Het valt me op dat je weinig vraagt en veel interpreteert. Kan een goede eigenschap zijn echter ook een grote valkuil. Sterkte! ;w

Pagina: 1 2 Laatste