Onkyo HDMI out werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:26
Ik had m'n versterker (onkyo tx sr313) eigenlijk nooit via de hdmi out op de tv aangesloten, maar ieder aparaat naar de TV. Zinloos, dus dacht ik pas het even aan. Nu de HDMI out op de tv aangesloten en alle andere appraten op de onkyo..... ik krijg alleen geen beeld (geen signaal).

Geluid werkt wel. Normaal hoor je ook het Onkyo menu enzo op je TV dan te zien, maar hij pakt niets. Het HDMI 1 gaat wel branden, dus hij ziet wel dat er een hdmi kabel verbonden is, maar krijg geen beeld.

Heb in de handleiding gekeken maar het zou gewoon zo moeten werken, of is er toch een optie in bij de instellingen ofzo die ik moet aanzetten?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
Geen idee of het bij de x13-serie ook voorkomt maar kapotte HDMI-boards zijn notoir bij Onkyo.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Heb ik gelezen ja... is er een manier waaraan ik kan herkennen of het echt stuk is? Heb eigenlijk de HDMI out dus nog nooit gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Wat gebeurt er als je de Onkyo met een Composiet op de Video Out aansluit? Ik heb receivers gehad waarin je in het menu de Video Out moest selecteren, als deze default op Compositie staat en niet op HDMI...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Welke is dan de video out?

Afbeeldingslocatie: http://i.i.cbsi.com/cnwk.1d/i/tim/2012/02/13/txsr313_re_300.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door YoshiBignose op 23-11-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Monitor Out, de meest rechtse gele cinch.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hmmm heb even niet zo'n kabel bij de hand, maar heb gewoon de subwoofer kabel gebruikt. Dat is toch ook gewoon een RCA stekker, dus dat zou moeten werken??

Krijg geen beeld in ieder geval, wel geluid. Kan in de instellingen ook niets vinden voor video out ofzo dat ik zou moeten activeren...

Lees wel dat je dus niet van een HDMI input naar component output kan ofzo, maar goed dan zou ik op zo'n minst wel het onkyo scherm moeten zien of dat ook niet?

[ Voor 21% gewijzigd door YoshiBignose op 23-11-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EH99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 18:34
Hoe is het nu afgelopen met je HDMI verbinding? Ik heb namelijk ook last van storing en wegvallen van mijn HDMI signaal met de tv verbinding.

[ Voor 200% gewijzigd door EH99 op 18-08-2015 16:47 ]

Pagina: 1