Rood thema - op zoek naar een passende CPU koeler

Pagina: 1
Acties:

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-02 11:03
Ha tweakers,

Ik ben een nieuwe pc aan het samenstellen en ik wil het een rood-ish thema geven.

Als moederbord zit ik te denken aan de Gigabyte GA-Z87X-UD4H en qua RAM heb je genoeg keuze, zoals de G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL.

Een echt passende CPU koeler heb ik nog niet gevonden tot nu toe.
De case hou ik lekker simpel met een zwarte Fractal Design Define R4.

Hebben jullie een voorstel voor een mooi ogende rode, danwel zwarte CPU koeler?

Het moet trouwens op een I7-4770K komen te zitten, dus een LGA1150 socket.

[ Voor 5% gewijzigd door Arachnan op 23-11-2013 13:26 ]

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:53
Wat heb je zelf eigenlijk al gevonden? En wat wil je maximaal uitgeven?
Een mooie cpu cooler met rode accenten moet ik denken aan deze pricewatch: Cooler Master V8 GTS niet geheel zeker of deze past of dat hij binnen budget valt. Dat zou je zelf even kunnen uitzoeken
Een waterkoeling zet zou ook nog een optie zijn mooie corsair h100 of iets dergelijks met rode fans of rood led kan ook nog.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23

Thomg

Aww yiss

• Arachnan
Budget is niet echt van toepassing (moet natuurlijk niet te gek worden) en waterkoeling sla ik nog even over. De combinatie van water + pc zit nog niet helemaal lekker bij mij :P

Zelf zat ik te kijken naar de Thermaltake NiC C5, maar de resulaten vond ik een beetje tegenvallen. Aan de andere kant ga ik er geen gigantische overclock op gooien, dus misschien is het ook wel voldoende.

• Teun.
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
pricewatch: Thermaltake Frio Advanced
http://www.bit-tech.net/h...ke-frio-advanced-review/2

pricewatch: Cooler Master V8 GTS
http://www.overclockerscl...ews/cooler_master_v8_gts/

Beide koelen vrij goed van wat ik lees, maar beide ook vrij luidruchting @ max rpm. Maar als je hem niet overclockt lijkt me dit geen probleem.

• Arachnan
Thanks voor de tips, maar ik ben lichtelijk van mening verandert. Ik ga voor een mooi zwarte koeler denk ik, zoals de pricewatch: be quiet! Dark Rock 2
Pagina: 1