Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, Ik mag binnenkort verlengen en kwam tot de conclusie dat Vodafone gewoon de goedkoopste gaat zijn voor wat ik wil (Tele2, Simyo, Sizz etc etc neem ik liever niet, gewoon "A providers").
Zit nu bij T-Mobile, wat mij erg goed bevalt, alleen wil graag wat meer belmogelijkheden en kom dan uit op Vodafone als goedkoopste.
Nu zat ik eerder bij Vodafone en sinds ik in Amsterdam oud-zuid ben gaan wonen (Naast rivierenbuurt zeg maar, globaal tussen Rai en Amstel in, had ik bij Vodafone soms echt dagen achtereen geen bereik. Ik kon dan niet bellen of gebeld worden, ook niet met vast, andere mobiel etc etc. Nu ben ik overgestapt naar T-Mobile en dat is echt prima. OK, als ik een weekendje weg ga naar de buitengebieden, bijv Berg en dal, dan heb ik in bijv een hotel geen bereik. buiten wel gewoon dus ach....
Liefst zou ik bij T-Mobile blijven, maar 11 p/m verschil en dan 1GB MINDER data lijkt me, zeker met 4G nu, niet echt slim.
Mijn vraag is aan jullie, hoe is de verbinding nu?

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:02
Ik zou zeggen koop een prepaid van Vodafone en je bent er gelijk achter hoe het er nu mee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:34:
Ik zou zeggen koop een prepaid van Vodafone en je bent er gelijk achter hoe het er nu mee staat.
Ja, i.d.d., dit.

Ook handig om te weten: Vodafone is aan een grote operatie bezig om alle antennes te vervangen door nieuwe AIR antennes. Het bereik van alle technieken en frequenties gaat dus sowieso iets vooruit de komende tijd (weken/maanden/jaren).

Ik zie je voornamelijk praten over bereikbaar zijn, en dat zit wat mij betreft gewoon goed bij Vodafone. 2G heb ik eigenlijk sowieso altijd wel, dus bellen kan sowieso vaak wel (hooguit in sommige zeer exotische plaatsjes misschien niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
IK heb ook een prepaid toestel met toevallig Vodafone en daar heb ik wel gewoon bereik mee, kwa streepjes dan.
Is een oude Nokia E52 dus die is volgens mij wel accuraat. Vroeg het meer, omdat ik met het toenmalige toestel, 3x een E52, 3x een E72 en 1x een HTC HD Mini in ongeveer een jaar tijd, ook genoeg streepjes had, maar ik toch echt niet bereikbaar was.
Met die prepaid bel ik dan voornamelijk op het werk omdat het nogal vies werk is en je nogal eens ergens tegenaan stoot en dat niet zo goed is voor smartphones met touchscreens etc(normale HTC staat doorgeschakeld). Daar is het gewoon goed, maar daar staan genoeg masten en kwa internet weet ik het niet, want dat heb ik gewoon niet nodig.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-10 20:30

epic_gram

undercover moderator

Ik gebruik ook het vodafone netwerk en ik moet zeggen dat het in mijn ervaring het beste netwerk is wat ik tot nu toe heb gebruikt. Tunnels, liften, treinen, overal heb ik gewoon bereik. :)

edit: enneh, simyo en al dat soort kleine providers maken ook gewoon gebruik van netwerken van tmobile, KPN of vodafone. Het bereik van Hi is bijvoorbeeld net zo goed/slecht als dat van KPN. :)

[ Voor 34% gewijzigd door epic_gram op 29-11-2013 17:00 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is enorm situatie afhankelijk hoe een provider is. Op mijn werk is het bereik ronduit dramatisch, maar dat is meer de oorzaak van het pand zelf dan Vodafone (al is het ontvangst al lager). Maar er is ook een wijk waar ik nagenoeg nooit verbinding heb of bizar traag.

Pak inderdaad een prepaid en kijk eens rond op de plekken waar je veel bent.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 16:14

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zit sinds ruim een jaar bij Vodafone en heb spijt. Thuis zowat geen bereik, en veel dead zones onderweg vanuit huis naar mijn werk(Almere <> Amsterdam).
Ik moet nog steeds bij de winkel langs voor een compensatie. Vodafone heeft namelijk toegegeven dat het signaal in mijn straat beroerd is...

Het hangt dus erg af van waar je woont. Makkelijkste oplossing is een vriend of kennis die Vodafone gebruikt even langs laten komen. Dan weet je waar je aan toe bent.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1