Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zend: Fatal error: Class Zend_Memory_Container_Locked

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Magento webshop (1.7) opgezet. Deze werkt allemaal naar behoren, alleen kan ik vanuit de backend geen documenten printen (zowel direct naar de printer als naar PDF).

Ik krijg dan de volgende foutmelding:
Fatal error: Class ‘Zend_Memory_Container_Locked’ not found in /var/www/vhosts/mydomain.com/httpdocs/lib/Zend/Memory/Manager.php on line 285

Heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
Ik ben zelf geen programmeur, maar kom een heel eind als iemand mij op weg kan helpen.

Alvast bedankt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat gaf google? Al eens gekeken of 't bestand dat 'ie zoekt wel daadwerkelijk bestaat? Wat heb je zelf al geprobeerd / gezocht / gevonden? Die php file al eens geopend en gekeken wat er gebeurd op/rond regel 285? Al eens gedebugged? (Debuggen: Hoe doe ik dat?)

Ik wil je adviseren bij 't openen van topics onze Quickstart te hanteren en Waar hoort mijn topic? even door te nemen. Dit heeft namelijk niets met Programming van doen maar met de installatie van software. Ik zou je topic verplaatsen naar een ander subforum als 't daar beter op z'n plek was maar ik denk dat je beter zelf even een nieuw topic kunt openen aan de hand van voorgenoemde quickstart ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 23-11-2013 02:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.