Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kriss0r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 20:30
Zoals meer mensen in dit subforum heb ik een toestel wat aan vervanging toe is. Nu vertik ik het om met een telefoon in mijn broekzak rond te gaan lopen waarmee ik niet fatsoenlijk door mijn knieën kan gaan. Een koelkast van het formaat Galaxy S4 of One is aan mij echt niet besteed. De One Mini is nog altijd 13,5 cm lang, wat voor mij echt veel te groot is. Ik mik graag op een centimeter korter, ongeveer 12,5 cm (M2S is 12,6). Ik heb ook geen kolenschoppen van handen, een telefoon breder dan 6,5 cm valt bij mij ook onder de noemer koelkast.

Bij deze afmeting wil ik graag goede specs hebben, in ieder geval zo goed mogelijk. Nu heb ik 2 telefoons gevonden die in mijn afmetingenplaatje passen en die ook nog enigszins betrouwbaar leverbaar zijn. Een derde type (Jiayu G2S) kan ik niet betrouwbaar genoeg leverbaar vinden. Het gaat om:

Samsung Galaxy S4 Mini
Xiaomi M2S / Mi2S

Wat deze 2 typen betreft zal het mijn persoonlijke keuze moeten worden of ik kies voor de garantie dicht bij huis, of het risico van de halve wereld weg. Ik ben er alleen nog niet helemaal van overtuigd dat ik met deze 2 typen de 2 beste van de Europese en Chinese markten met deze afmetingen gevonden heb. Weten jullie wellicht een type wat ik hier niet heb benoemd, maar wat qua specs (maar zeker afmetingen!) aan mijn wensen voldoet?

[ Voor 5% gewijzigd door Kriss0r op 22-11-2013 21:14 ]

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Nog even geduld hebben een wachten op de Sony Xperia Z1s?

• Kriss0r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 20:30
Fotogravinnetje schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:36:
Nog even geduld hebben een wachten op de Sony Xperia Z1s?
Goeie tip, bedankt! Ik denk dat de prijs hiervan relatief een stuk hoger gaat zijn dan de andere 2 toestellen en ik denk dat ik het verschil de specs niet waard vind, misschien wil ik ook niet meer zo lang wachten :) Maar ik neem 'm mee in de overweging :)