Toon posts:

iPhone 5s retourneren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb ergens begin deze maand een witte iPhone 5s besteld. Ik wil bij nader inzien toch graag een zwarte. Ik heb al op Apple geprobeerd te zoeken, maar mij is nog niet duidelijk geworden of de doos mag zijn geopend en gebruikt (muziek op, foto's enz.) De iPhone is verder volledig onbeschadigd dus dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat zeiden ze toen je ze ging bellen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:17

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik denk niet dat Apple graag een spiksplinternieuw toestel omruilt voor een gebruikte. Dat zou niet echt een goed business plan zijn :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Zit je sowieso al niet buiten je omruilgarantie? Wellicht kan je proberen te ruilen met iemand?

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hokkie schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:48:
Zit je sowieso al niet buiten je omruilgarantie? Wellicht kan je proberen te ruilen met iemand?
Nee, je hebt 14 dagen recht van retour na ontvangst, en dat was afgelopen dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Ok, dan kan de eerste zin in je TS veranderd worden in: "Afgelopen dinsdag heb ik mijn.....blabla".

Verder sluit ik mij aan bij de tweede opmerking, gewoon bellen (maar dan niet met je 5s ;) )!

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Waar heb je hem überhaupt besteld? Was het een los toestel of ook een abo? Hoe dan ook zou, zoals al eerder aangegeven, de leverancier bellen stap 1 zijn.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
DrWifi, op GoT verwachten we ook wat eigen inzet. Hier lijkt idd de eerste stap te zijn om contact op te nemen met de winkel. Heb je dit al gedaan? Zo ja, wat is hier uitgekomen?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Als je hem bij een webwinkel hebt gekocht zonder abbo kun je hem gewoon retouren onder Wet kopen op afstand. Daar is een hoop over te vinden in de search en op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:14:
Als je hem bij een webwinkel hebt gekocht zonder abbo kun je hem gewoon retouren onder Wet kopen op afstand. Daar is een hoop over te vinden in de search en op internet.
Dat kan niet. Binnen 7 dagen (bij Apple.nl heb je 14 dagen de tijd)
Pagina: 1