Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Tracker: interne RSS-links in zelfde venster openen

Pagina: 1
Acties:

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 08:20

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Ik heb de RSS-feed van "Mijn topics" als custom RSS-feed in mijn tracker staan, om zo op de hoogte te blijven van reacties in topics waar ik zelf actief in ben geweest. Alle links van custom RSS-feeds in de tracker openen in een nieuwe tag (door de <a target="_blank">).

'Normale' interne links in de tracker (die niet uit een RSS-feed komen) worden niet in een nieuw venster geopend.

Zou het mogelijk zijn om de links in custom RSS-feeds te matchen (tegen *.tweakers.net o.i.d.) en zo interne links niet in een nieuw venster te openen?

Of, als dat te veel werk is: zou het mogelijk zijn om een instelling toe te voegen (in de trackerinstellingen of de algemene voorkeuren) om álle links in de tracker in hetzelfde venster te openen? Dan kan je in ieder geval zelf bepalen welke links in een nieuw venster openen (d.m.v. cmd+klik).

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.