De Asus N76VB-T4046H of toch een andere?

Pagina: 1
Acties:

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-01 14:29
Beste Tweakers,

Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen en ik ga vooralsnog voor de; Asus N76VB-T4046H. Aangezien ik niet veel verstand van laptops heb is mijn vraag of dit een goede keus is. Mocht dit niet het geval zijn dan sta ik open voor suggesties.
Tevens ben ik benieuwd naar de fluctuerende bedragen. Ik zou er bijvoorbeeld behoorlijk ziek van zijn als ik de laptop nu bestel en morgen is de laptop €50 goedkoper. Iemand die hier enige ervaring mee heeft?
En heb ook nog een vraag over de processor; Is het nou zo dat een i7-processor bij voorbaat beter is dan een i5? Af en toe twijfel ik hier namelijk aan.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groet,
Elpee

Vereisten:

- 17 inch beeldscherm
- Full HD

[ Voor 20% gewijzigd door elpee op 22-11-2013 18:32 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 16:04
Dit is een goede keus, zie ook [LBBG] MultimediaNotebook December 2013
Of je plotseling €50 goedkoper uit had kunnen zien de volgende dag kan niemand voorspellen natuurlijk. Die kans is echter erg klein. Wel kun je even kijken of de prijsgrafiek in de pricewatch een beetje stabiel is. Dan krijg je vast een idee.

• elpee
Bedankt voor je reactie.
En wat is het verschil tussen een i5-processor en een i7?

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-01 10:54

EektheMan

DPC

Of even over de grens de laptop aanschaffen als je echt bang bent voor een prijsdaling. Vanden Borre. Zij hebben als het goed is een garantie dat als de laptop binnen 30 dagen ergens anders of bij henzelf goedkoper is je het verschil terugkrijgt. Maar het betreft natuurlijk wel een fysieke winkel. Prijs zal waarschijnlijk een stukje hoger liggen.
Maar toch een leuke service!

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-01 12:02
elpee schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 00:36:
Bedankt voor je reactie.
En wat is het verschil tussen een i5-processor en een i7?
Een i5 is een dual core en een i7 (die in de N76 iig) is een quadcore. Of je het verschil gaat merken ligt aan je gebruik. Dus wat ga je allemaal doen?

• Majesteit
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-01 21:40
Bij de BCC is hij 852,95 en daar heb je net als bij Van den Borre ook 14 dagen prijsgarantie. Nou lijkt het alleen alsof hij nog maar beperkt voorradig is. Maar je zou er eens heen kunnen bellen.

http://www.bcc.nl/asus-76vbt4046h.html

[ Voor 43% gewijzigd door Majesteit op 23-11-2013 11:10 ]

• elpee
lucash schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:22:
[...]

Een i5 is een dual core en een i7 (die in de N76 iig) is een quadcore. Of je het verschil gaat merken ligt aan je gebruik. Dus wat ga je allemaal doen?
Ik wil er video's mee bewerken en af en toe een gamen, films kijken e.d.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-01 12:02
Bij video's bewerken ga je het verschil wel goed merken. Een quad-core rendert sneller dan een dual core. Bij de overige 2 ga je geen enkel verschil merken, al ligt dit ook wel aan de game (sommige gebruiken heel goed meerdere cores :))
Pagina: 1