Shopreviews editen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor383
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:09
Ik hoop dat dit hier hoort. Ik wil mijn eerste shopreview maken, maar ik vraag me af of ik ze naderhand kan editen.

uitleg:
Ik heb een issue met een webshop die nog niet afgerond is (er gaat een artikel retour en dan moet ik nog een refund krijgen) Als ik dus niet kan editen zou ik moeten wachten tot alles is afgehandeld met een review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit staat er bij de richtlijnen:
Afgeronde ervaring
Je ervaring met de winkel moet afgerond zijn voordat je een review plaatst. Je hebt dus geen openstaande acties meer bij de winkel.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Editen kan gewoon, maar bij voorkeur zijn shopreviews wel bedoeld voor voltooide ervaringen. Ik weet niet precies wat het beleid is maar volgens mij wordt het het meest gewaardeerd als je wacht tot je een volledige review kan plaatsen. De mensen in Pricewatch weten daar sowieso meer vanaf dus neem wat ik zeg vooral niet voor waarheid aan tot er iemand die er meer verstand van heeft een reactie heeft geplaatst. :)

LA>>PW

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals ze hierboven al zeggen, een shopreview plaatsen terwijl de ervaring nog niet is afgerond is niet de bedoeling tenzij het een uitzichtloze situatie is of er meer dan 30 dagen voorbij zijn (na het terugsturen bijvoorbeeld).

Je kunt een geplaatste shopreview tot 3 weken na plaatsen nog wijzigen/aanvullen.

[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 22-11-2013 20:24 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

@Flip, is het wellicht een idee om dat wat duidelijker weer te geven op bijv. http://tweakers.net/shopreview/schrijven/ ipv hier http://tweakers.net/shopreview/schrijven/4974?

Daarnaast is het ook niet helemaal duidelijk dat het wel weer zou mogen na 30 dagen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het zou inderdaad handig zijn als het bij die 1e link ook staat (en dan kan er misschien ook bij geplaatst worden dat er alleen de onderdelen beoordeeld moeten worden waar ervaring mee is). :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Moet dit topic dan naar LD of kunnen jullie dat aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik kan het in ieder geval niet wijzigen (en ik denk Floppus ook niet).. In LDC heb ik al een topic over zoiets lopen en dat heb zojuist ik weer eens geschopt met een linkje naar jouw opmerking.

Pagina: 1