Vliegen in Bettlefield 4.....

Pagina: 1
Acties:
  • 686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,
Ik zit te denken aan de aanschaf van Battlefield 4 voor de PC
Ik heb al lang zitten zoeken en lezen de afgelopen maanden, misschien kunnen jullie opheldering geven op mijn simpele vraag:
Is in de single play versie ook vliegen in verschillende jets en heli's mogelijk? Ik heb ergens opgevangen dat dit is voorbehouden aan de multiplay mode ..... ?

Alvast bedankt, Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:15
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:08:
Beste forumleden,
Ik zit te denken aan de aanschaf van Battlefield 4 voor de PC
Ik heb al lang zitten zoeken en lezen de afgelopen maanden, misschien kunnen jullie opheldering geven op mijn simpele vraag:
Is in de single play versie ook vliegen in verschillende jets en heli's mogelijk? Ik heb ergens opgevangen dat dit is voorbehouden aan de multiplay mode ..... ?

Alvast bedankt, Pieter
ten eerste welkom op tweakers!
ten tweede kan je vraag gewoon in het battlefield topic terecht
[PC] Battlefield 4 - deel 2
ten derde kan je niet vliegen in de singleplayer, maar heb je wel een test range tot je beschikking waar je alle voertuigen kan uitproberen. dus ook jets en heli's. Alleen heb je hier wel te maken met statische objecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rexcore, bedankt voor je reactie/ antwoorden,
Gr. Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Welkom op tweakers.

Zoals al eerder aangegeven kand dit inderdaad prima in het Battlefield topic. Daarom gaat deze nu op slot.

Zou ik je ook als tip mogen geven om de forum faq door te lezen, aangezien dit soort dingen daar ook in staat

[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 23-11-2013 16:19 ]

Dit topic is gesloten.