Beste Tweakers,
Momenteel ben ik net geslaagd voor mijn MBO 4 diploma versneld traj.
In februari wil verder studeren in het Hogeschool van Amsterdam.
Omdat jullie uitstekende Tweakers zijn, vroeg ik mij het volgende af:
Wat zijn 'exact' de verschillen voor Deeltijd en Voltijds in het HBO --> richting Systeembeheer?
Ik zat zelf te denken aan Deeltijds, omdat ik in het verleden toch bij verschillende bedrijven stage heb gelopen op HBO niveau, tijdens mijn MBO-periode en zo ervaringen heb kunnen opbouwen.
Wat heb ik zelf gedaan?
Ik ben 2 weken terug naar de open dag geweest van het HvA, maar veel informatie heb ik niet kunnen winnen over Deeltijd en Voltijds, tevens wacht ik nog op een mail van de HvA, met mijn informatie.
Maar voor nu, vraag ik dat aan jullie hier!
PS: Er mag ook gereageerd worden als je zelf nu of in de verleden deeltijd of voltijds heb gevolgd.
Hartelijk dank alvast!
Gr,
Momenteel ben ik net geslaagd voor mijn MBO 4 diploma versneld traj.
In februari wil verder studeren in het Hogeschool van Amsterdam.
Omdat jullie uitstekende Tweakers zijn, vroeg ik mij het volgende af:
Wat zijn 'exact' de verschillen voor Deeltijd en Voltijds in het HBO --> richting Systeembeheer?
Ik zat zelf te denken aan Deeltijds, omdat ik in het verleden toch bij verschillende bedrijven stage heb gelopen op HBO niveau, tijdens mijn MBO-periode en zo ervaringen heb kunnen opbouwen.
Wat heb ik zelf gedaan?
Ik ben 2 weken terug naar de open dag geweest van het HvA, maar veel informatie heb ik niet kunnen winnen over Deeltijd en Voltijds, tevens wacht ik nog op een mail van de HvA, met mijn informatie.
Maar voor nu, vraag ik dat aan jullie hier!
PS: Er mag ook gereageerd worden als je zelf nu of in de verleden deeltijd of voltijds heb gevolgd.
Hartelijk dank alvast!
Gr,