Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een custom ROM voor m´n Wolfgang AT-AS45qHD.
De standaard ROM geeft mij veel problemen doordat hij regelmatig spontaan reboot...
Een Wolfgang update mocht niet baten..

Nu zijn er op het AMOI N828 forum van Chinaphonearena wel methodes te vinden, maar die gaan uit van de CWM en de TWRP recovery.
Echter dit werkt niet met deze telefoon.

Vraag 1. Hoe installeer je CWM op deze MediaTek MT6589 based 4x ARM Cortex-A7 telefoon.
Vraag 2. zijn er al geschikte Multi/Lang ROM´s beschikbaar die op deze telefoon werken.

Ervaringen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
1) vaak is rom manager de makkelijkste manier om CWM te installeren (indien deze compatible is), hiervoor heb je wel root rechten nodig. Rootten is in dat geval de eerste stap.
Goo manager kan voor de meeste toestellen een compatible TWRP installeren (als je root rechten hebt)

2) niet multi lang is echt een enorme uitzondering in de android wereld.. in het verleden weleens bij gestripte gingerbread roms gezien, maar vanaf ICS heb ik dit eigelijk nooit meer gezien. Als je een custom rom vind, ga er maar vanuit dat deze multi lang inc NL is.

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 22-11-2013 13:25 ]

Strava

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 15:17
Zoek dit topic eens door, daar moet je antwoord wel te vinden zijn gok ik.

Verwijderd

Lijkt me niet echt nodig om hier nog te reageren aangezien het topic uit 2013 komt

[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 15-05-2016 09:13 ]

Dit topic is gesloten.