Hallo tweakers,
ik zit met een probleem en ik weet niet wat ik fout doe of over het hoofd zie. Na jaren nvidia gehad te hebben ben ik overgestapt naar Ati. Ik had een 7770 radeon 1024mb kaart en deze werd toch wat langzamer voor bf3 en bf4.
Na een tweede aangekocht te hebben met de zelfde chip om crossfire te draaien heb ik alles netjes gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Nu kom ik tot te conclussie dat 1 kaart beter is dan 2. Ik zie geen vermogen winst
Hoe komt dit of wat doe ik fout?
Crossfire staat aan. Te zien in GPU-Z. Zijn er toch hardware onderdelen die te langzaam zijn? of?
Overzicht van specificaties:
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
ASRock 970 Extreme3
Corsair CM3X2G1600C9 8gb totaal
700watt voeding
SSD KINGSTON SVP200S390G
GIGABYTE Radeon HD 7770
Sapphire Radeon HD 7770
Wie kan mij helpen
Mvg Neogeo
ik zit met een probleem en ik weet niet wat ik fout doe of over het hoofd zie. Na jaren nvidia gehad te hebben ben ik overgestapt naar Ati. Ik had een 7770 radeon 1024mb kaart en deze werd toch wat langzamer voor bf3 en bf4.
Na een tweede aangekocht te hebben met de zelfde chip om crossfire te draaien heb ik alles netjes gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Nu kom ik tot te conclussie dat 1 kaart beter is dan 2. Ik zie geen vermogen winst
Hoe komt dit of wat doe ik fout?
Crossfire staat aan. Te zien in GPU-Z. Zijn er toch hardware onderdelen die te langzaam zijn? of?
Overzicht van specificaties:
AMD Phenom II X4 955 Black Edition
ASRock 970 Extreme3
Corsair CM3X2G1600C9 8gb totaal
700watt voeding
SSD KINGSTON SVP200S390G
GIGABYTE Radeon HD 7770
Sapphire Radeon HD 7770
Wie kan mij helpen
Mvg Neogeo