After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Het hele artikel is een beetje overbodig...
Het lijkt me nauwelijks verrassend dat de harddisk gewoon een sata model is. Zou verschrikkelijk kostbaar en volkomen nutteloos zijn om speciale aansluitingen te maken.
Wanneer je een satellite receiver met HDD open maakt, dan zul je vermoedelijk ook gewoon standaard hardware vinden. Om daar dan een artikel over te schrijven...
Het lijkt me nauwelijks verrassend dat de harddisk gewoon een sata model is. Zou verschrikkelijk kostbaar en volkomen nutteloos zijn om speciale aansluitingen te maken.
Wanneer je een satellite receiver met HDD open maakt, dan zul je vermoedelijk ook gewoon standaard hardware vinden. Om daar dan een artikel over te schrijven...
De titel is niet misleidend maar gewoon (mogelijk) foutief. De titel zegt dat de schijf te vervangen is, terwijl dit misschien helemaal niet het geval is. Misschien kunnen we de HDD helemaal niet zelf veranderen en kan dit alleen door Microsoft gebeuren.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het wel bijvoorbeeld wel interessant om te horen dat ze tegenwoordig gewoon NTFS geformatteerd zijn - dat was in het verleden nooit het geval met de Xbox en Xbox 360.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:33:
Het hele artikel is een beetje overbodig...
Maar de titel, god zeg, dat gaat inderdaad nergens over. Het ligt zelfs voordehand dat het niet zomaar het geval is, op de voorgaande generaties moet je daarvoor ook een specifieke firmware flashen omdat het serienummer van de firmware ook geencrypt op de disk staat. Op het moment dat die niet matcht met wat de firmware zegt dan accepteert de console de hdd niet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ook ik ben het met de titel compleet niet eens.
De grap is dat dit misschien door Microsoft erkende reperateurs wel kan, maar dan behoud je je garantie juist wel.
Linksom of rechtsom klopt de titel dus niet.
De grap is dat dit misschien door Microsoft erkende reperateurs wel kan, maar dan behoud je je garantie juist wel.
Linksom of rechtsom klopt de titel dus niet.
Geen commentaar van de redactie?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat mij betreft is de titel niet misleidend. Ik denk dat je er meer in leest dan er staat. Er staat niet dat het gelukt is een Xbox One te booten vanaf een nieuwe hd.
Het is vlak na release, wat ons betreft is het in deze fase het vermelden waard hoe moeilijk/makkelijk het is om de console te demonteren of de harde schijf te bereiken.
Dat de site niet geprobeerd is om een nieuwe schijf te plaatsen doet wat ons betreft aan de nieuwswaarde niets af. Mocht dat lukken, brengen we dat in een nieubericht.
Het is vlak na release, wat ons betreft is het in deze fase het vermelden waard hoe moeilijk/makkelijk het is om de console te demonteren of de harde schijf te bereiken.
Dat de site niet geprobeerd is om een nieuwe schijf te plaatsen doet wat ons betreft aan de nieuwswaarde niets af. Mocht dat lukken, brengen we dat in een nieubericht.
Pagina: 1