Is de Dell Experion 15 iets icm "The Sims 3"

Pagina: 1
Acties:

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-01 11:56

avotar

P0werd by Black Coffee

Topicstarter
Hoi,

Mijn vrouw is op zoek naar een nieuwe laptop en ik merk dat ik er te lang uit ben om haar fatsoenlijk te kunnen adviseren.

Budget is ongeveer 500 euro.
Ze zoekt een gewone huis tuin en keuken laptop, die The Sims 3 met wat uitbreidingen moet kunnen draaien.

De requirements van die game zijn:
Processo: Voor XP 2,0GHz P4 processor of equivalent; Voor Windows Vista en Windows 7 2,4GHz P4 processor of equivalent
RAM: Voor XP 1GB RAM / Windows Vista en Windows 7 1,5GB RAM*
Harde schijf: Ten minste 3,5GB** beschikbare ruimte, en 1GB extra ruimte voor extra content en het opslaan van spellen.
Videokaart: 128MB met ondersteuning voor Pixel Shader 2.0
* Op NVIDIA ION™ computers is ten minste 2,0GB RAM vereist om de game te spelen.
** 9,6GB ruimte op de harde schijf bij installatie met De Sims 3.
Ondersteunde videokaarten: NVidia GeForce 6-serie of beter en alle G-, GT-, GTS- en GTX-videokaarten van NVidia. ATI Radeon™ series card 9500 series of beter, en alle ATI X, X1 en HD videokaarten; Intel® Graphics Media Accelerator (GMA): GMA 3-Series, GMA 4-Series

Wat ze had gezien was een Dell Experion 15: http://www.dell.com/nl/p/...model_id=inspiron-15-3537

Maar geen idee of het is wat ze zoekt, of dat er veel betere alternatieven zijn?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik zag net deze aanbieding, https://www.redcoon.nl/ho...d=NLxqueue&cmpcf=20131122

Processor: Intel Core i3 2348M
Werkgeheugen: 8 GB
Schermtype: Non-glare, IPS met LED backlight
Schermresolutie: 1920 x 1080 pixels (Full HD 1080p, 16:9)
Video kaart: NVIDIA GeForce 720M

In andere shops ongeveer 75 euro meer, zou je even in de pricewatch moeten kijken.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 16:04
Als je budget €500 is ga je geen betere specificaties vinden voor je geld. Ik weet niet hoe dit model is qua kwalitiet, maar een 1080p scherm bied enorme meerwaarde en nu de lenovo e531 (tijdelijk?) niet meer beschikbaar is lijkt me dit een hele goede deal. De sims spelen zal geen probleem zijn dankzij de videokaart.