[Admin] Communicatie met pimmetje2010

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30
Beste,

Enkele dagen geleden contact gehad met deze gebruiker voor een iPhone 4S, maar was raar bezig met communiceren en doet erg moeilijk. Uiteindelijk uitgelopen op alleen maar veroordelingen van zijn kant, dus daar is geen land mee te bezeilen. Zou je hem iets van kunnen waarschuwen of iets dergelijks zodat die in ieder geval weet waar die mee bezig is.

Kan wel blijven antwoorden maar hij wilt blijkbaar het laatste woord hebben...

Groeten Jochemp

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 04:53
Ik pas je titel aan zodat iemand met de juiste rechten langskomt :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:39

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Als eerste: Ik vind het persoonlijk niet netjes dat de verkoper niet eerst netjes met jou afhandelt in plaats van direct aan een ander te verkopen. Dat gezegd hebbende, het is niet verboden.

Dan komt het neer op de negatieve reacties: Die kunnen we laten verwijderen, daarom ga ik dit topic zo verplaatsen naar V&A Feedback

Wat betreft het zielige gedoe tegen elkaar maken jullie je beide schuldig. Jij noemt hem een oplichter, hij reageert met huilbaby en dan gaan jullie nog even door. Je had ook gewoon kunnen melden dat je het niet netjes van hem vindt, en daarna de communicatie kunnen stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:30
Thanks voor de reacties.
Het gaat mij niet zozeer om de negatieve reacties, meer om het principe waar V&A voor bedoeld is en eerlijk handelen, wat in dit geval dus niet zo was.

Met het laatste punt ben ik met je eens, volledig onze fout.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black