Na een behoorlijke verbouwing van een half jaar, was het de bedoeling om vandaag eindelijke de zo geliefde tv aan te sluiten ((interactieve tv) ). Tijdens de verbouwing ook het aop punt weggehaald, deze zat in de woonkamer en is verplaatst naar de kelder (zo'n 7 a 8 meter verderop). De groene kabel heb ik buiten aan een hornbach coax kabel gelast en de las aangegeoten met een soort gel achtig spul in een kunststof doosje. Probleem is nu dat het niet werkt, 0,0 signaal.
Nu kom ik er eigenlijk achter dat dit geen slimme actie is geweest, na alle verhalen die ik ondertussen op internet heb gelezen kom ik erachter dat ik dit beter niet had kunnen doen. Ik had me van tevoren beter hierin moeten verdiepen.
Ik twijfel eraan om het aop punt weer rechtstreeks op de groene kabel aan te sluiten, maar tijdens het lassen heb ik een stukje groene kabel afgeknipt waardoor hij niet lang genoeg meer is om binnen te komen. Kortom, volgens mij heb ik een probleem.
Heeft er iemand een tip of oplossing voor mij hoe ik dit op kan lossen?
Nu kom ik er eigenlijk achter dat dit geen slimme actie is geweest, na alle verhalen die ik ondertussen op internet heb gelezen kom ik erachter dat ik dit beter niet had kunnen doen. Ik had me van tevoren beter hierin moeten verdiepen.
Ik twijfel eraan om het aop punt weer rechtstreeks op de groene kabel aan te sluiten, maar tijdens het lassen heb ik een stukje groene kabel afgeknipt waardoor hij niet lang genoeg meer is om binnen te komen. Kortom, volgens mij heb ik een probleem.
Heeft er iemand een tip of oplossing voor mij hoe ik dit op kan lossen?