MSI Geforce GTX 770 2gb

Pagina: 1
Acties:

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-02 13:55
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede videokaart rond de 220 euro alleen nu kwam ik een beetje onverwacht onderstaande GTX770 tegen alleen kan ik nergens reviews over dit model vinden |:(
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB OC

Weet iemand of dit model de moeite waard is om aan te schaffen ipv bijvoorbeeld MSI GTX760 Gaming? Dan bedoel ik dus vooral dit model ;) ik weet dat in het algemeen de 770 beter is ik vind alleen deze prijs zeer laag..

• prupke15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-01 20:26

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

de GTX 770 heeft een aardig pak slaag gekregen door prijs hakkende ninja's! Nee even serieus de Gtx 770 2gb heeft een mooie prijsdaling ondergaan omdat Nvidia nu de 4gb versie als standaard wilt zetten. (de 4gb versie is ook een stuk duurder dacht 100 euro duurder minimaal).

De gtx 770 2gb is zeker geen slechte aankoop alleen valt te betwijfelen of 2gb in de nabije toekomst nog genoeg is voor alle eye candy! als je gamed op 1920x1080 heb je er voorlopig genoeg aan, alleen skyrim met 321 mods haalt meer als 2gb uit je kaart.

Maar nogmaals wat niet is kan nog komen dus het zou zomaar kunnen dat komende games meer willen snoepen als 2gb.

• MEasterEgg
Dank, ja ik game (in de nabije toekomst ook) op 1080p. Ook de 760 4gb's liggen buiten mijn budget dus ga ik deze maar direct bestellen :)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Door de koeler zal dit niet de stilste kaart zijn. Als dat je niks uitmaakt dan heb je voor deze prijs een zeer goede kaart.

• MEasterEgg
Zoiets had ik al door helaas wordt dan wel mijn ultrastille PC aardig luidruchtiger maar prestaties zijn me belangrijker :)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Deze kaart heb ik recentelijk gekocht voor de genoemde prijs en is eigenlijk opmerkelijk stil te noemen, zeker voor dit type cooler. Wellicht omdat het design van de koeler direct afgeleid is van de GTX Titan (al heeft deze MSI een lelijke cover) en dus al beschikt over ruim koelvermogen. Ten opzichte van mijn Asus 560 Ti TOP merk ik weinig verschil in geluid. Laatstgenoemde was onder load zelfs iets luidruchtiger.

Idle is de kaart rond de 42C bij 26% rpm. In BF4 zat ik zojuist tegen de 45% rpm en was het geluid niet luider dan de rest van mijn pc. Pas vanaf 60% begint de kaart noemenswaardig luider te worden, maar absoluut geen stofzuiger. Maar dat haalde ik alleen in furmark, waar de kaart max 85C werd.

De reden dat ik niet voor de 760 ben gegaan is omdat deze kaart niet veel beter is dan een 660 Ti wat je toch zou verwachten. Daarnaast is de prijs van deze 770 wel heel erg gunstig. Let wel op dat de kaart erg lang is.

[ Voor 12% gewijzigd door Bee.nl op 22-11-2013 17:48 ]

Pagina: 1