[PW] Lite-On IHAS124 Zwart DVD-RW weinig winkelvermeldingen

Pagina: 1
Acties:

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:43

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
bij de Lite-On IHAS124 Zwart DVD-RW zie ik wat weinig winkelvermeldingen, te weten twee (2) . Gezien de populariteit van het spelertje leek me dit wat onwaarschijnlijk. Checkende bij Azerty, mijn stamkroeg, zag ik de speler ook gewoon aangeboden worden, terwijl de winkel niet als winkelvermelding terugkomt in de lijst bij de speler.

Dit soort dingen zullen wel vaker voorkomen, en ik betwijfel of jullie ieder winkeltje aangedragen willen krijgen. Dit vond ik echter te opvallend. Hopelijk is dit geen topje van een immer uitdijende systematische weeffout-ijsberg in de PW-database, waardoor zeker 3 pricewatch binnen twee weken een mental coach nodig gaan hebben. Waarschijnlijk is het gewoon een lullig foutje, of nog beter, een jammerlijke vergissing van ondergetekende.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

In dit geval was het een dubbele vermelding :) Dat is gelukkig snel gefixt en ja, ook jouw stamkroeg Azerty staat erbij. Voor de volledigheid, hier de url: pricewatch: Lite-On IHAS124 Zwart. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over psychiatrische hulp die voor mij of mijn collega's nodig zou zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:43

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Thanks, ik had dus in ieder geval even iets verder kunnen kijken dan mijn neus lang was. Maar ik ben bij dat het simpel was, en opgelost is geraakt.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)