De titel zegt alles..na updates installeren start de pc op , Dan blijft ie hangen op Windows-updates confiugeren , 0% voltooid en schakel de computer niet uit. Dan de melding fout in configureren. Dit gebeurd elke keer tijdens updates waardoor de updates niet goed voltooid worden. Al heel veel gezocht en geprobeerd, waaronder diverse fixen van microsoft, maar geen enkele helpt. Betreft windows 7 home premium. Voor de rest draait het systeem prima, heb geen zin aan een herinstallatie en ben op zoek naar een oplossing voor dit probleem!
"diverse fixen" zoals?
ik gebruik bij windows update problemen altijd de ingebouwde probleemoplosser van Windows.
klik op het onderhoudscentrum-symbool (vlaggetje rechtsonder, naast de klik) en kies 'onderhoudscentrum openen'. onderaan het venster staat 'probleemoplossing', klik hier op. onder 'Systeem en beveiliging' zie je staan: 'Problemen met Windows Update oplossen', kies die en kijk of dat werkt.
indien je dat al had geprobeert, gebruik je soms programma's als CCleaner? heb je wat aanpassingen gedaan (tweaks met een gedownload programmatje e.d.)? heb je iets verwijderd uit je Windows map?
ik gebruik bij windows update problemen altijd de ingebouwde probleemoplosser van Windows.
klik op het onderhoudscentrum-symbool (vlaggetje rechtsonder, naast de klik) en kies 'onderhoudscentrum openen'. onderaan het venster staat 'probleemoplossing', klik hier op. onder 'Systeem en beveiliging' zie je staan: 'Problemen met Windows Update oplossen', kies die en kijk of dat werkt.
indien je dat al had geprobeert, gebruik je soms programma's als CCleaner? heb je wat aanpassingen gedaan (tweaks met een gedownload programmatje e.d.)? heb je iets verwijderd uit je Windows map?
probleemoplosser werkt niet, ik gebruik cc cleaner inderdaad.. heb niks verwijderd uit de windows map en ook geen tweak programma's