Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik zat blijkbaar in het verkeerde topic met mijn vraag al stond er sony experia.... maar goed, op gevaar dat ik weer verkeerd zit post ik het hier nog even in de hoop dat iemand ene antwoordje voor me heeft, dank bij voorbaat.

hoi
ik heb nieuw ene sony xperia z aangeschaft en heb wat vragen.
ik heb een microsd gekocht ervoor, hoe kan ik bestanden overzetten naar de microSD? - er is in instellingen een plek waar hij je dat laat doen - alle muziek video en foto bestanden, als ik deze aanvink en verzet merk ik dat hij slechts de door de fabriek ingestelde data overzet en niet degene die ik zelf genomen heb. (voor dat ik een microsd had gekocht) Ik kan die mappen ook niet 'slepen' naar 'mijn SD' vakje bij albums - dus hoe kan ik een map verplaatsen aub?
En ik merkte ook dat de genomen fotos niet topkwaliteit waren, nogal korrelig wat ik toch had verwacht dat het top zou zijn - moet ik daar iets aan herinstellen bij camera of is dat helemaal normaal dat het geen super kwaliteit is?
Ben helaas een beetje een smartphone leek
dank bij voorbaat

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 16:17

John Doos

ClaudZaque

De gallery app van android herkent zelf de fotos.
Dus het maakt niet uit waar je ze neer zet.

De muziek app van android herkent ook zelf de muziek.
Dus het maakt niet uit waar je ze neer zet.

De video app van android... je raad het al.

Wat betreft camera kwaliteit, dit is inderdaad gewoon in te stellen ja.
Al hoewel hij na een factory reset gewoon op normaal moet staan en dus ook degelijke fotos moet maken.

Nee