Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Alleen maar 1 compoort!
Verder moet je maar kijken ik heb allebei de functie uit staan.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Vroeger waren deze borden een HEL...
Maar de borden die ze nu hebben zijn perfect (voor intel dan)
sound, lan, 56k, vga onboard....
zijn erg goedkoop (220piek of zo)
ondersteunen fcpga (cellie erop)
als je hem niet kan vinden moet je maar ff replyen, dan weet ik wel een adres....
wacht op de nForce...
dan het je geluid, beter dan de Sb Live!
een grafische kaart gelijk aan de Gf2 MX
10/100 Mbit nic
en dan plankje beloof voor de rest ook nog erg mooi te zijn.
kijk zelf maar eens naar wat reviews
Beter dan de SB Live???? Die mag je wel eens toelichten, ik weet niet hoe je erbij komt??Op donderdag 07 juni 2001 10:10 schreef jjwa het volgende:
Tip:
wacht op de nForce...
10/100 Mbit nic
Verwijderd
Wat is er niet beter als een SoundBlaster Live??Op donderdag 07 juni 2001 10:13 schreef dutchrups het volgende:
[..]
Beter dan de SB Live???? Die mag je wel eens toelichten, ik weet niet hoe je erbij komt??
Mooi bordje toch? met optie voor onboard LAN en AUDIO.
en hij is micro atx, dus past in een heel klein kassie, perfect voor een mp3,divx player.
denk dat je (ondanks dat ik AMD fan ben
t beste een celeron kan pakkuh of p3 IVM hitte
dat is dus wat ik denk
PCI verlengen???? Ga je dan niet de mist in met signalen die veel langer onderweg zijn?Op donderdag 07 juni 2001 11:09 schreef _Dennizz_ het volgende:
je kunt toch oowk zon ding op je slot zetten.......pci verlengen met een kabel dus......moet te doen zijn geloof ik en dan ben je van heel wat problemen af...
denk dat je (ondanks dat ik AMD fan ben)
t beste een celeron kan pakkuh of p3 IVM hitte
dat is dus wat ik denk
Dat over die hitte: wil eigenlijk een "fanloos" systeempje... moet namelijk in de woonkamer. Zat al te kijken naar een voeding van Silentsystems (goeie berichten over gelezen)... Maar weet iemand een manier om een processor zonder actieve koeling te gebruiken?? (P3-800 onderklokken naar P3-600
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
reply....Op donderdag 07 juni 2001 10:06 schreef dutchrups het volgende:
Ik ken er nog 1: PC-Chips
Vroeger waren deze borden een HEL...
Maar de borden die ze nu hebben zijn perfect (voor intel dan)
sound, lan, 56k, vga onboard....
zijn erg goedkoop (220piek of zo)
ondersteunen fcpga (cellie erop)
als je hem niet kan vinden moet je maar ff replyen, dan weet ik wel een adres....
Wil eigenlijk gewoon zonder fan (of een heeeeeelee stille) en zonder waterkoeling...
MZL Spyro
Verwijderd
Pff wat heb je nou aan mooi beeld als je dat ding voor geluid gaat gebruiken! Ennuj dat ding beter dan sbliveOp donderdag 07 juni 2001 10:10 schreef jjwa het volgende:
Tip:
wacht op de nForce...
10/100 Mbit nic
Verwijderd
En de onboard soundcart (op debeste versie van het bord) is Dolby digital 5.1 kaart, dus inderdaad beter dan de Creative Labs Soundblaster Live! 1024, maar zal wel slechter zijn dan de Creative Labs Soundblaster Live! 5.1
http://www.digit-life.com/articles/nvidianforce/index.html
Hier is het wondertje:
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
onboard alles, geen composite uit, maar gewoon convertje kopen.
verder onboard sound, GFX en lan µATX dus past makkelijk.
ze koelen way beter dan die titan orb prullen en maken bijna geen lawaai, dus dat zou ik zeker doen!
( www.informatique.nl kun je ze bestellen)
Dussss..... bedankt -THaVinNY-, net ff gekeken op pcchips.nl, ziet er allemaal goed uit...Zit alleen nog wel in dubio of ik nog zal wachten op die Nvidia chipset-based-mobos, want een GF2MX is ook wel leukOp donderdag 07 juni 2001 22:46 schreef -THaVinNY- het volgende:
PCCHIPS 810MLR
onboard alles, geen composite uit, maar gewoon convertje kopen.
verder onboard sound, GFX en lan µATX dus past makkelijk.
MZL Spyro
PS nog een maand of wat dan komt er een mooi case-modje bij op het forum
Verwijderd
www.westgraphics.com\downloads\810bios.zip
maar ik ben ook weer niet zo'n waanzinnige tweaker. bordje hoeft niet hard te lopen, maximale wat ie voor z'n kiezen krijgt is DIVX decoden. Lukt op 500 mhz ook nog wel....
Hoe zit het nou met koeling? Weet iemand hier of je zonder actieve koeling (fan, water) je temperatuur laag genoeg houdt???
MZL Spyro
Verwijderd
Cooling: CoolerMaster + IPV standaard Fan een Panaflo 60MM L1A is ongelooflijk stil en levert maar iets mindere prestaties dan de standaard fan. verder zou ik ff de heatsink base lappen.
Verwijderd
OK, zoveel had ik nog niet gelezen.... Dus dat zal dan "mijn eerste BIOS-flash" worden.Op zaterdag 09 juni 2001 13:25 schreef -THaVinNY- het volgende:
Die Bios zal je toch echt nodig hebben hoor, want het bord is er een stuk stabieler door, plus je kan dan instellen hoeveel geheugen het videodeel kan gebruiken enz. plus allerlei andere dingen die niet in de standaard bios zitten.
Cooling: CoolerMaster + IPV standaard Fan een Panaflo 60MM L1A is ongelooflijk stil en levert maar iets mindere prestaties dan de standaard fan. verder zou ik ff de heatsink base lappen.
Dat van die panaflo had ik gelezen, wat bedoel je met "heatsink base"?
MZL Spyro
Verwijderd
lees je trouwens ff goed in over hoe je een bios flashed. want als je het verneukt is het lastig herstellen.
Hoe krijg ik nou TV-out.
Op de PCCHIPS.NL en COM websites zie ik er helemaal niets over. Liefts gewoon on-board S-Video of composiet. Hoe zit dat met converters.
Oja en nog iets. Ik wil natuurlijk ook DTS/Dolby digital. Iemand daar ervaring mee? Op de com webite staat iets over "SPDIF Optical Module" maar natuurlijk niets over de (on) mogelijkheden. De link naar de manual van de M810LMR werkt ook al niet.....
MZL Spyro
Bij gewone videokaarten ben je volgens mij aangewezen op zo'n apparaat dat het signaal omzet naar een tv signaal, TrustHoe zit dat met converters.
heb er al een Ati rage pro kaartje voor gekocht eentje met 8 mb geheugen Maar deze komt uit het buitenland (hong kong denk ik) Mobilie chipset (heel weinig warmte etc), dit was de aanzet voor 3d op de laptop
Waar haal ik zo'n riser kaartje? Dan kan er inderdaad wel een mooie matrox G450 in (ga er geen games mee spelen)Op zondag 10 juni 2001 14:03 schreef HermeS het volgende:
als ik jouw was, zou ik een riser agp kaartje kopen dan omdat onboard videovaak erg beperkt is.
die hem dus 90graden kantelt. en en dremel zou erg handig zijn
MZL Spyro
de PCChips 810MLR plank is te vinden op http://www.pcchips.com.tw bijvoorbeeld
Wat een trage site... ik gebruikte "altijd" de pcchips.com... maar met tw erachter toch weer wat meer info....Op maandag 11 juni 2001 14:28 schreef erniemars het volgende:
de PCChips 810MLR plank is te vinden op http://www.pcchips.com.tw bijvoorbeeld
Nog maar een keer de vraag:
Iemand een idee om met dit plankje een s-video / composiet signaal te bouwen?
Hoe zit dat met zo'n AGP riser kaart? Iemand ervaring mee??
MZL Spyro