Toon posts:

netwerk werkt niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat dit topic in het goede forum staat, maar ik heb een probleem met m'n Toshiba laptop. Al vanaf het begin dat ik hem heb heb ik problemen met wifi, het is namelijk zo dat vaak internet gewoon ineens niet meer doet, en dan komt er een klein driehoekje rechtsonderin te staan. Ik zou dit graag willen oplossen, maar ik ben echt een leek op het gebied van computers dus ik weet echt niet wat ik moet doen dus ik hoop dat iemand me kan helpen!!
Het gaat om een Toshiba Satellite L50-A-16HNL laptop

mvg maick!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:23
Heb je de netwerkdriver van je netwerk kaart al geupdate / geherinstalleerd ?

Via onderstaande site kan je het model zoeken en de laatste drivers:

Toshiba.nl

Cloud ☁️

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

ip4 op automatisch?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Ik heb een wireless WLAN driver gedownload, ik hoop dat dit draadloos netwerk is? Ik kon kiezer uit een paar mogelijkheden en heb de Atheros gekozen, en momenteel werkt mn internet wel. Heb ik het zo goed gedaan? En ik weet niet echt wat een ip4 is haha, ik weet dat het vervelend is maar ik weet eigenlijk bijna niks van computers.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12 15:54

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:06:
Bedankt!

Ik heb een wireless WLAN driver gedownload, ik hoop dat dit draadloos netwerk is? Ik kon kiezer uit een paar mogelijkheden en heb de Atheros gekozen, en momenteel werkt mn internet wel. Heb ik het zo goed gedaan? En ik weet niet echt wat een ip4 is haha, ik weet dat het vervelend is maar ik weet eigenlijk bijna niks van computers.
Het zal je verbazen hoeveel je te weten kan komen door Google te gebruiken. ;)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro