• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ze zijn bejaard, Terry Jones wil zijn hypotheek betalen, en het thema is "one down, five to go" (al kan dat op hun leeftijd snel worden "two down, four to go" ;) ).

Monty Python to reunite for live one-off show in London

De eerste keuze voor locatie was Qatar, de tweede Meryl Streep, maar de tickets zullen £300 goedkoper zijn dan de tickets van een Rolling Stones concert. De persconferentie was grappig, maar zullen ze nog grappig zijn of zullen ze (zoals azijnpissers GeenStijl aangeeft), alleen maar teleur kunnen stellen?

Mogen onze helden uit de jeugd wel terugkomen? Moeten remakes niet gewoon verboden worden? :p

Well. nobody expects the Spanish Inquisition... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Van the Ministry of Silly Walks naar the Ministry of Silly Rolator Walks .

Van mij mogen ze, en gezien hun ervaring zal er best wat Pythonesks uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ze naar Amsterdam komen (en wie weet, als ze de smaak te pakken krijgen gebeurt dat ooit nog wel :P ), dan zal ik veel moeite doen om een kaartje te bemachtigen.

Overigens hebben ze (of hun assistenten ;) ) op Reddit ook een AMA gedaan (wat toch een beetje anachronistisch aanvoelt :P )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Leuk leesvoer, dat Reddit stuk, dank voor de link :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:35:
Ze zijn bejaard, Terry Jones wil zijn hypotheek betalen, en het thema is "one down, five to go" (al kan dat op hun leeftijd snel worden "two down, four to go" ;) ).

Monty Python to reunite for live one-off show in London

De eerste keuze voor locatie was Qatar, de tweede Meryl Streep, maar de tickets zullen £300 goedkoper zijn dan de tickets van een Rolling Stones concert. De persconferentie was grappig, maar zullen ze nog grappig zijn of zullen ze (zoals azijnpissers GeenStijl aangeeft), alleen maar teleur kunnen stellen?

Mogen onze helden uit de jeugd wel terugkomen? Moeten remakes niet gewoon verboden worden? :p
Hmm... gek genoeg vond ik ze in mijn jeugd verre van leuk.Misschien had ik gewoon een andere smaak dus vrees ik dat ik niet de kans zal aangrijpen om ze te gaan zien. Ik neem aan dat er wel opnames zullen worden gemaakt die dan vanzelf op YouTube zullen verschijnen voor een ieder die er in geintreseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Er komen vier extra optredens: het eerste optreden was binnen 43.5 seconden (!!) uitverkocht :D

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-25085713

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 25-11-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:58:
Er komen vier extra optredens: het eerste optreden was binnen 43.5 seconden (!!) uitverkocht :D

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-25085713
De overige 4 shows ook al een tijdje via de O2 site. Heb het niet voor elkaar gekregen om 3 kaarten te kunnen bemachtigen, nu maar hopen dat de show op een wereldtour gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:48
Dat wordt inderdaad hopen op een tour

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:48:
Hmm... gek genoeg vond ik ze in mijn jeugd verre van leuk.Misschien had ik gewoon een andere smaak dus vrees ik dat ik niet de kans zal aangrijpen om ze te gaan zien. Ik neem aan dat er wel opnames zullen worden gemaakt die dan vanzelf op YouTube zullen verschijnen voor een ieder die er in geintreseerd is.
Reken maar op een wereldwijde DVD en Bluray release. Deze reunie zal wel grondig uitgemolken worden. Ik ben benieuwd. Ik heb niet zoveel met die oude mannen die hun hits van toen nog een keertje afdraaien voor de belastingdienst. Maar misschien weten ze er toch wat leuks van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27
Gilliam maakt nog steeds films dus een worldwide tour lijkt me uitgesloten.

Ik weet niet of dit een goed idee is; ja, het zal best leuk zijn om de parrot sketch weer te zien maar als ze niks nieuws toe te voegen hebben is het maar de vraag of het de moeite waard is.

Verder dacht ik de houding altijd was 'we're only getting together if the dead one comes back' dus wie weet is het echt dat ze wat geld nodig hebben. Van de royalties op de BD rechten alleen al kunnen ze weer een decennium vooruit.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:22:
Verder dacht ik de houding altijd was 'we're only getting together if the dead one comes back' dus wie weet is het echt dat ze wat geld nodig hebben. Van de royalties op de BD rechten alleen al kunnen ze weer een decennium vooruit.
Daar zijn ze op de persconferentie ook op in gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:48
Dr. Strangelove schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:22:
Ik weet niet of dit een goed idee is; ja, het zal best leuk zijn om de parrot sketch weer te zien maar als ze niks nieuws toe te voegen hebben is het maar de vraag of het de moeite waard is.
Ze gebruiken oude sketches maar ze hebben beloofd dat de meesten anders eindigen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Pagina: 1