Mijn beamer (Acer H5360BD) heeft sinds gisterenavond kuren.Hij geeft steeds (dan weer wel en dan weer even niet) een klauwe flits. Het lijkt net of de politie met zwaailampen langskomt. De flitsen komen zonder regelmaat voor. Nu is mijn lamp wel bijna op de 4000 uur (in ecomodus). Maar volgens mij krijg je altijd een melding dat de lamp aan vervanging toe is toch?
Nu heb ik ergens gelezen dat er stof in de colour wheel kan zitten. En dat je dit schoon kan maken door hem open te maken en schoon te blazen met droge lucht...
Of ligt het gewoon aan de lamp en dat die op zijn einde is...?
Heeft iemand dit al ooit meegemaakt?
Ik ben voornemens om een nieuwe beamer aan te schaffen, maar als bij mijn huidige beamer alleen de lamp vervangen moet worden, dan schaf ik een nieuwe lamp aan en verkoop ik hem weer. Alleen wil ik liever niet een nieuwe lamp kopen om er vervolgens achter te komen dat de colour wheel kapot is.
Iemand ideeen?
Nu heb ik ergens gelezen dat er stof in de colour wheel kan zitten. En dat je dit schoon kan maken door hem open te maken en schoon te blazen met droge lucht...
Of ligt het gewoon aan de lamp en dat die op zijn einde is...?
Heeft iemand dit al ooit meegemaakt?
Ik ben voornemens om een nieuwe beamer aan te schaffen, maar als bij mijn huidige beamer alleen de lamp vervangen moet worden, dan schaf ik een nieuwe lamp aan en verkoop ik hem weer. Alleen wil ik liever niet een nieuwe lamp kopen om er vervolgens achter te komen dat de colour wheel kapot is.
Iemand ideeen?