Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik vorige week de update naar 4.3 heb geaccepteerd, heb ik bluetooth problemen met mijn FORD Mondeo carkit. De telefoon connect, en binnen 5 seconden een disconnect, na ongeveer een minuut een connect en weer na 5 seconden een disconnect ...enz enz..

Omdat alleen de de update is geïnstalleerd en verder geen wijzigingen in de carkit of mobile is gedaan, moet het daar wel aan liggen:(

Maar... wie heeft een oplossing!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb ook problemen met de Bluetooth sinds de update, maar dan met mijn Rotel versterker. Met een iPhone en mijn laptop lukt het prima, dan kan ik verbinden met de versterker. Ook iPhone-HTC is geen probleem. Ik ben dus ook benieuwd of iemand een oplossing heeft en of er nog meer mensen zijn met dit probleem.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou de telefoon een keer verwijderen uit het menu van de auto. En de auto uit het menu van de telefoon.

Anders effe in dit topic kijken [HTC One] 4.3 / Sense 5.5 update topic
Of anders in het htc one topic. [HTC One] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Wellicht dat daar al een oplossing voorbij is gekomen.

[ Voor 48% gewijzigd door m@fkeez op 22-11-2013 15:41 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Ik mis wat eigen initiatief.