Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:58:
en ondertussen zegt alienware (mijn gtx675m is kapot)
meneer, dit is geen probleem.. wij komen maandag bij u langs..
de technische dude zal een nieuwe videokaart + heatsinks + nieuwe pads + nieuwe fan.. en voor de zekerheid een nieuw mainboard meenemen, maandag staat hij voor de deur, en belt van te voren even hoelaat het wordt...
terwijl 3 dagen oude msi laptop ontploft, moet opgestuurd worden, duurt waarschijnlijk weken.
en geld terug of een nieuwe? meneer er zit 1 krasje op.. (die MOET er al opgezeten hebben...) dus nee, geen geld terug en wij sturen hem op...
conclusie.. dikke ***... als ik ooit weer laptops koop, word het bij dell... de service daar
Heb anders de nodige horror verhalen klaarstaan over dell hoor

iets van 2 maanden wachten op een reparatie die betaald was en elke dag van het kastje naar de muur worden gestuurd.
In mijn optiek is het heel simpel. Ze zijn jou kwijt als klant en het zorgt voor slechte promotie van het bedrijf. Alleen al daarom zou ik deze reparatie niet laten escaleren.
Het is die 100 km rijden wel waard. Desnoods maak je er een dagje uit van. Heb zelf weinig ervaring met de medewerkers bij Alternate, maar face tot face bereik je veel meer! Als ze niet willen toegeven, dan maar op je strepen staan. Zoals al eerder werd vermeld, is boos worden niet slim.
Ik vermoed dat het allemaal met een sisser afloopt.
Succes!