Leveranciers voor je kleine bedrijfje ?

Pagina: 1
Acties:

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 09:31
Hallo beste Tweakers.

Ik ben zins vorig jaar begonnen met een klein KvK computer bedrijfje voor de huis tuin en keuken /klein bedrijf klanten begonnen, alleen om aan apparatuur te komen is lastig als je niet van web winkels wilt af halen.

Ik heb op deze topic gekeken
maar zag dat die lijst relatief gezien verouderd was.

is er een goeie lijst ergens te krijgen of hebben jullie nog recommandaties?

Ik haal nu spullen weg als het kan bij:
micro_square en tech data

maar hun aanbod is nogal gelimiteerd op sommige vlakken en vroeg me af waar jullie het vandaan halen ?

Mvgr
Goakiller900

Verwijderd

Waarom denk je dat die lijst verouderd is? De laatste post is van een paar maanden geleden en nieuwe distris schieten heus niet als paddestoelen uit de grond ;)

Er staat een schat aan info in dat topic, dus ook al lijkt het topic wat verouderd, zou ik het toch goed doorlezen. Je komt waarschijnlijk uit op het checken van hun assortiment en prijzen en dan jezelf focussen op bestellen bij 1 distri om nog zoveel mogelijk toekomstige korting te kunnen bemachtigen! Houd ook de gangbare prijzen bij webshops in de gaten. Dat kan welluicht goedkoper zijn dan distris. Ik neem aan dat je toch niet van plan was om op prijzen te concurreren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
Als ik je een tip mag geven, het komt een stuk professioneler over als je spelling en interpunctie correct zijn.