Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows Live Mail 2012] Verwijderde contacten terughalen

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Door het per ongeluk verwijderen van een verkeerde selectie contactpersonen uit Windows Live Mail 2012 doe ik een poging deze terug te krijgen. Windows Live Mail 2012 wordt door de gebruiker op een Windows 7 computer gebruikt met een POP account van OnsBrabantNet. Gek genoeg is er geen prullenbak waarin verwijderde contactpersonen terecht komen, net zoals dat gebeurt op het moment dat je mail(s) verwijderd hebt bijvoorbeeld.

Recovery programma's als Mail Undelete Recovery Toolbox Free, Windows Mail Undelete en Recuva hebben helaas geen oplossing geboden. Geen van de contacten (ook niet de nog aanwezige) worden gevonden.

Systeemherstel is niet mogelijk aangezien er geen schikt moment is om te herstellen, slechts eentje van vandaag en gisteren, ook na selecteren "Meer herstelpunten weergeven".

Online zijn er veen topics te vinden, maar geen enkele met een oplossing voor deze situatie. Vaak betreft het een situatie met online Microsoft e-mail account, een upgrade waarna de contacten niet meer weergegeven worden, of het herstellen van een compleet mail/adres bestand na een systeem crash.

Tot op heden geen oplossing kunnen vinden, iemand wellicht iets vergelijkbaars meegemaakt?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb geen WLM2012 bij de hand dus ik kan niet kijken wat er exact gebeurd als je contacten weggooid. Ze staan ook niet meer in de contactpersonen van Windows zelf (of na verwijdeering in de trash van Windows)? Als geen van de recovery tools iets kan vinden en er is geen backup, dan gaat het snel een lastig verhaal worden natuurlijk.

Desktop | Server | Laptop

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kan je niet op het filesystem de file waar de contacten in opgeslagen worden terug halen? Met windows worden standaard een aantal versies van bestanden/mappen bijgehouden via herstelpunten/backups/ed.