Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

windows 8 schijf loopt vol

Pagina: 1
Acties:

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:41
Ik heb een pc met W8 welke constant aan staat en meer als "server" dient. Ik gebruik hem om schijven te delen, ik luister internetradio via vlc en via ie kijk ik lokaal naar de babycam (d-link) en gebruik ik de homewizard app.

ik heb 50GB vrije ruimte op de C schijf en na een dag ik de schijf vol. Ik start de pc opnieuw op, heb weer 50 GB en na een dag weer vol. Ik geraak er maar niet uit hoe het komt.

wat ik heb gedaan:

-ccleaner, help niet
-ik kreeg een foutmelding (als de schijf vol was) dat "installer_msi_nog iets" niet verder kon uitgepakt worden en dat heb ik verwijderd
-bij google vind ik niks

weet iemand raad of een oplossing, uiteindelijk zijn er programma's die niet meer werken omdat er geen tijdelijk geheugen meer is

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-11 23:45
Kan zijn dat systeemherstel aanstaat. Dat het aanstaat is het probleem niet (en na crashes zelfs handig om het aan te hebben staan) maar het kan je veel opslag kosten. Je kunt daar selecteren hoeveel opslag er maximaal aan herstelpunten mogen worden gemaakt.

• chundo
systeemherstel staat uit (stond al uit)

bestaat er misschien een manier om te kijken wat er op de C schijf wordt bijgeschreven? 50 GB op 24 uur vol en na opnieuw opstarten weer verdwenen

[ Voor 65% gewijzigd door chundo op 20-11-2013 21:54 ]

• Cheesy
  • Niet online
Slaat de babycam niet tijdelijk iets op om terug te kijken?
Ik zou het volgende programma of soortgelijk gebruiken om te ontdekken wat ruimte inneemt
http://www.zdnet.nl/harde...neemt-op-je-harde-schijf/

• chundo
bij windows (old) wordt veel data weggeschreven als ik kijk met spacesniffer, ik heb de map verwijderd (voor zo ver als gaat) en ben benieuwd als het nu beter gaat gaan. In ieder geval bedankt voor de feedback!

• chundo
de schijf blijft vol lopen...
in de map temp staat een bestand van 40 GB (httE971.tmp) ik heb het verwijderd maar het komt vanzelf terug, weet niet als dat er iets mee te maken heeft maar ik geraak er niet uit.
Alle tips/suggesties zijn welkom

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Backup o.i.d.?

Maar je kunt proberen om met process monitor te kijken welk stukje software met dit bestand in de weer is.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• locke960
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 12:25
Gebruikt je ESET NOD32 en kijk je die babycam via je browser ? Klinkt namelijk alsof NOD32 probeert de babycam datastream in een tijdelijk bestand op te slaan om het te scannen.
Probeer eens of je NOD32 uit kan schakelen voor de website van je cam

Of mogelijk is het een ander beveiligingsproduct dat soortgelijke dingen doet.

• chundo
ik bekijk de babycam idd via de brouwser en gebruik die met NOD32 (je bent precies de nostradamus van tweakers :P )

ik heb de babycam, de livestream van de internetradio en homewizardapp die ook via de browser loopt in de lijst gezet "uitgesloten van controle", ik hoop dat het nu beter gaat gaan

• chundo
schijf blijft vol lopen....
vanavond ga ik hem opnieuw opstarten en laat ik het systeem een nacht draaien zonder iets op te starten en met de nod32 uitgeschakeld, eens benieuwd als hij dan nog vol loopt.

• chundo
het was de camera die de schijf liet vol lopen.
bedankt voor de reacties
Pagina: 1