Beste forumlezer,
Om te beginnen wil ik mij even voorstellen, ik ben Kay en ben 14 jaar en ga nu eindelijk mijn 2e hands/nieuwe PC bouwen:).
Ik zal de PC gebruiken voor wat kleine spelletjes (BFH).
En school (Word etc.) ook voor wat browsen en wat Youtube filmpjes in 1080P
Heb zelf een beeldscherm van 1920 bij 1080 pixels.
Ik heb dus jullie advies nodig...
Ik ben aan het twijfelen tussen een CPU Intel Core 2 Duo E4600 2,4 Ghz (Kan ik op dit moment krijgen voor 25 Euro) of een AMD A6-3650 Boxed (56,16)
Ik heb een 450Watt voeding (degelijk merk) en degelijke airflow.
Ik denk dat de AMD processor duidelijk beter is? En ook omdat er naar mijn idee voor de spelletjes die ik speel (BFH) de GPU goed genoeg is (heb zelf een Nvidia 8800GT).
Heb 4GB DDR 3 1333MHZ.
Ik ga niet overclocken! Dus er gelieve een moederbord zonder overclockmogelijkheden!
Ik dank u van te voren hartelijk voor uw hulp! Word zeer op prijs gesteld!
Met vriendelijke groet,
Kay
Edit: Heb nog geen 4 maanden geleden de PC van mijn moeder gebouwd (standaard I3 ivy Bridge)
Om te beginnen wil ik mij even voorstellen, ik ben Kay en ben 14 jaar en ga nu eindelijk mijn 2e hands/nieuwe PC bouwen:).
Ik zal de PC gebruiken voor wat kleine spelletjes (BFH).
En school (Word etc.) ook voor wat browsen en wat Youtube filmpjes in 1080P
Heb zelf een beeldscherm van 1920 bij 1080 pixels.
Ik heb dus jullie advies nodig...
Ik ben aan het twijfelen tussen een CPU Intel Core 2 Duo E4600 2,4 Ghz (Kan ik op dit moment krijgen voor 25 Euro) of een AMD A6-3650 Boxed (56,16)
Ik heb een 450Watt voeding (degelijk merk) en degelijke airflow.
Ik denk dat de AMD processor duidelijk beter is? En ook omdat er naar mijn idee voor de spelletjes die ik speel (BFH) de GPU goed genoeg is (heb zelf een Nvidia 8800GT).
Heb 4GB DDR 3 1333MHZ.
Ik ga niet overclocken! Dus er gelieve een moederbord zonder overclockmogelijkheden!
Ik dank u van te voren hartelijk voor uw hulp! Word zeer op prijs gesteld!
Met vriendelijke groet,
Kay
Edit: Heb nog geen 4 maanden geleden de PC van mijn moeder gebouwd (standaard I3 ivy Bridge)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 20:59 ]