[Win7] Schokkerig bij videoweergave en scrollen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Zo, het is lang geleden dat ik me echt bezig hield met de snelheid van mijn systeem. Maar het is weer even nodig, want ik heb een aantal gekke symptomen die ik maar niet thuis kan brengen, of terug kan brengen tot één evil proces. Daarom hier mijn vraag.

Ik heb een Asus UL50VT.
Ik schat dat hij nu 4 jaar in mijn bezit is.

Ik ben gewend dat mijn laptop een prima snel machientje is dat tegelijkertijd: kan browsen, Photoshoppen, 3D kan renderen, mail kan checken en Dropbox kan syncen, een bluray-film kan kijken. Wat 'snel' is is natuurlijk relatief, en mijn laptop is ook niet meer de nieuwste, maar tot dusver had ik geen frustraties.

Sinds een paar maanden heb ik het volgende:
• Als ik met mijn browser door een pagina met grote foto's, dynamische posts, of animated gifs heenscroll gaat dat schokkerig. Dit gebeurt zowel met Chrome als met Firefox als met Internet Explorer. Ik heb de muisinstellingen gecheckt en gewisseld: het ligt niet aan 6 of 8 regels per keer scrollen. De processorbelasting vliegt naar » 80%. Het geheugen blijft constant op 2 vd 4 GB.

• Als ik op een pagina als Facebook, of op Youtube, een filmpje aanzet, vliegt de processorbelasting ook omhoog. Hij zit op de 90% en het filmpje gaat binnen een minuut al schokkerig. Soms loopt de hele browser vast door een filmpje dat zichzelf gewoon op lijkt te hangen. Een filmpje in een ander tabblad afspelen terwijl je doorbrowset: no way. De fan slaat aan, ik hoor hem bijna opstijgen en... alles schokt. Filmpje uit? Paniek over.

• Sites met meerdere (transparante) layers, die na het laden nog een fijne 'sign up now!' melding geven. Je kent ze wel, de nieuwe popup. Daar kan m'n laptop ook even helemaal van op tilt slaan - en dan is het weer over. Processor naar 0% en er is geen vuiltje aan de lucht.

• Een film spelen met VLC, in DVD- of Bluray-kwaliteit, gaat ook al niet meer. Schokkerig ten top. Beeld en geluid lopen mis, geluid heeft glitches doordat het beeld hangt. Dit was tot een half jaar terug niet zo!

Het gekke is, dat zonder dit alles, alles prima snel loopt. Opstarten gebeurt razendsnel, er laadt niks belemmerends, Thunderbird start direct nadat het bureaublad staat en ook het in beeld roepen van schermpjes gebeurt zonder vertraging. Ik heb Aero en alles aanstaan, schaduwen, effecten. Niks mis mee, daar draait de laptop spreekwoordelijk zijn hand niet voor om.

Ik heb al geprobeerd:
• De videodriver te updaten. Dat bleek een drama. Ook te lezen in dit topic, long story short:
De Nvidia G210M-videokaart wil op Asus alleen geïnstalleerd worden met de Asus-drivers. Die zijn verouderd. Drivers upgraden van de Nvidia-site: ho maar. Je hele videokaart wordt niet meer herkend |:(
Ik heb nu drivers uit 2009, en als je wil zeggen 'daar ligt het aan, einde topic' dan be my guest, maar dat geloof ik gewoon niet. De laptop heeft het met die drivers al 4 jaar als een zonnetje gedaan.

• Geheugen uitbreiden: vergeet het maar. Er zit 4 GB geheugen in en dat is de max. Helaas, vanochtend had ik nog even de hoop dat even in de buidel tasten en bijprikken een aderlating zou zijn. Nee.

• Flash opnieuw installeren: al gedaan, en wil het nog wel eens opnieuw doen. Maar het verandert de boel niet. Wel vind ik het frappant dat de meeste bewerkingen wel iets met Flash van doen lijken te hebben.

• Harddisk en memory op stabiliteit testen. Harddisk heb ik een tooltje van Easis voor, maar RAM? En kan je pc haperig worden als dat veel lees- schrijffouten geeft?

Rapportje van Easis Drivecheck:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Drive Test Report
IDE Model: WDC WD3200BEKT-24PVMT0, Serial: WD-WXF1A72X5722, Size = 298,09 GBytes 
20-11-2013 19:46:58
-----------------
Computer: MUSTAKONE
User: Heidi
IP: **
------------------
** SMART Values **
------------------
Temp 36°C
Realloc Sec 0
SMART Test Passed
------------------

Name    State   Current Worst   Threshold   Raw Value   

Reallocated Sector Count    OK  200 200 140 0
Seek Error Rate     -   100 253 0   0
Power On Hours  -   98  98  0   1.505
Spin Retry Count    -   100 100 0   0
Calibration Retry Count     -   100 100 0   0
Power Cycle Count   -   100 100 0   572
G-Sense Error Rate  -   58  58  0   42
Emergency Retract Cycle     -   200 200 0   12
Load Cycle Count    -   198 198 0   8.644
Temperature Celcius     -   107 98  0   36
Reallocation Event Count    -   200 200 0   0
Current Pending Sector  -   200 200 0   0
Uncorrectable Sector Count  -   100 253 0   0
Ultra ATA CRC Error Rate    -   200 200 0   0
Write Error Rate    -   100 253 0   0

Wie heeft er verder nog ideeën? Wat kan ik checken?
Ik kan logs posten en ook wat uitproberen.

[ Voor 0% gewijzigd door Dark Blue op 20-11-2013 19:53 . Reden: Even een vetje weg. ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

....

[ Voor 219% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BrVyM6ykuX304DoDyyaXYyGi/thumb.jpg

Voor zover ik weet is de videokaart goed geïnstalleerd. Wel met oude drivers dus :(
Kijk, het zou altijd kunnen dat die drivers op een kwade dag zo verouderd zijn, dat één Windows update de hele functionaliteit om zeep helpt. Maar die kans acht ik klein.

Ik kan trouwens meer laten zien dan 3D-opties en Video/Televisie, maar er is geen tabblad waarin ik echt wijzigingen kan maken.

Ik heb inmiddels ook even de Energieschema's van Windows doorgelopen. Ik heb hem nu op Prestatiemodus (oid) gezet, maar de GPU stond altijd al op prestatie, en de prioriteit op videokwaliteit, niet op energiegebruik.

Ik weet inmiddels dat een 'UL(50)VT' 'Ultra Low Voltage' betekent, en dat mij flappie is ontworpen om energiezuinig te zijn.

Andere boosdoeners die ik verdenk:
• f.lux , die vanaf zonsondergang mijn bureaublad mooi roze maakt. Als ik hem uitzet echter heb ik volgens mij geen verschil. Laatst nog geprobeerd.
• dropbox, die eigenlijk continu mag syncen. Maar ja, wat zou netwerkactiviteit van invloed zijn op mijn grafische prestaties?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

....

[ Voor 98% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:52 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Mmm, overheen gelezen in de run.
Wel van iemand anders (SchizoDuckie geloof ik ;) ) gehoord dat het wel mogelijk was mits ik *.inf's aanpaste. Ik hoop dat ik zie wat hij bedoelt als ik de *.inf in kladblok open...

Want ik heb hier in mijn downloadsmap dus al de drivers van vorige week staan, te weten de 320.49 en de 331.65, maar van beide drivers zegt hij dat mijn grafische kaart niet compatible is; installeer ik bruut met de hand, dan zegt hij 'dat het geen driver voor Vista is' (ik heb Windows 7!).
En weer een edit: Bekijk het logboek van Windows eens, als er iets goed mis gaat zou je daar fouten moeten zien. Start -> uitvoeren -> eventvwr Dan links op Windows-logboeken klikken en per categorie even kijken of er fouten staan, categorie systeem is de belangrijkste.
Edit gerust hoor, ik vind het fijn dat je me zo helpt :)
Bevestigt al iets dat het in de videokaart moet zitten. Ik heb even rondgekeken in het logboek. Onder Systeem wat waarschuwingen over DNS, wat fouten van DgiVecp (die ik al verholpen denk te hebben) en wat fouten van AVG. Ik ga, al is het bijzaak, AVG even verwisselen voor MS Security Essentials, want daar ben ik op werk ook erg content over.

Nu weer verder met de video-lag :P
Raven schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:56:
Mijn voorlopige conclusie: Die laptop is een miskoop en/of Asus is een bagger fabrikant, take your pick :P
Nouja zeg, doe eens een educated guess. Op basis van 1 laptop zo'n uitspraak doen, daar jaag je me mee tegen je in het harnas. En veel andere Asus-liefhebbers met mij. Je weet ook wel dat Asus een uitstekend A-merk is en dat ze prima robuuste laptops afleveren.
En zeg nooit van mij dat ik brakke laptops koop, want ik ben heel bewust in mijn keuze. Noem een Medion, een Aspire of een Acer, en dan gaan we praten over brakke laptops.
Raven schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:04:
Een blik op de inf's werpen is een idee. Zet die van de Asus driver en die van 331.65 eens apart tussen code tags als je wil? Straks is gewoon alleen het hardware ID anders, wat de niet compatible melding verklaart, dat is heel simpel op te lossen.
Ja, de bestanden zijn binnen dus dat wilde ik net gaan doen. Maar ik lees hierboven dat jij Asus een kleremerk vindt en dat je me niet verder kan helpen, of...? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Dark Blue op 20-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

....

[ Voor 141% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:53 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt idd als flash gerelateerd, al dan niet icm een van de bestandsschilden van je virusscanner.
Vwb flash: chrome heeft dat ingebouwd, FF weet ik niet. Maar als jij Flash ook zelf geinstalleerd hebt heb je dus feitelijk twee versies van flash. En chrome pakt zij ingebouwde by default, en dat bijt nog wel eens. Dus moet je er eentje disablen. ZIe ook http://www.howtogeek.com/103292/

Video's die freezen wijt ik toch denk ik aan je virusscanner. Test daar eens mee :)

Btw: lang niet gezien qua posts, maar welcome back :) what happened? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

....

[ Voor 101% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nou, ik moet nog even een kanttekening plaatsen bij het kijken van die film in VLC.
Als ik zelf films download doe ik dat op DVD-kwaliteit, laatst keek ik met m'n vriend een film en toen wilde hij per sé Bluray-kwaliteit. Afijn, film aangezet: schokkerig. Het kan aan de kwaliteit van de film gelegen hebben.
The Eagle schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:14:
Klinkt idd als flash gerelateerd, al dan niet icm een van de bestandsschilden van je virusscanner.
Vwb flash: chrome heeft dat ingebouwd, FF weet ik niet. Maar als jij Flash ook zelf geinstalleerd hebt heb je dus feitelijk twee versies van flash. En chrome pakt zij ingebouwde by default, en dat bijt nog wel eens. Dus moet je er eentje disablen. ZIe ook http://www.howtogeek.com/103292/
Ik heb, zoals in de instructies, de interne player van Chrome uitgezet. Helaas pindakaas, mijn video's schokken nog.
Video's die freezen wijt ik toch denk ik aan je virusscanner. Test daar eens mee :)
Would be weird, maar ik zal eens zien. Net na vele mooie jaren AVG van mijn systeem gemikt en geruild voor Windows Essentials, omdat die op mijn werk ook goede resultaten levert. Dwz. ik zie hem nooit, ik heb geen virussen, en met AVG wordt het bij elke update lastiger om de lokkerige upgrade-banners te omzeilen. Wat kan ik daarmee testen dan? Totaal uitzetten? Browser, mime-types instellen?
Btw: lang niet gezien qua posts, maar welcome back :) what happened? :)
offtopic:
Welcome back, mm, mwa ik ben niet back hoor. Ik zal altijd een Tweaker blijven, maar ik ben gewoon te druk met werk, en ik post mijn 'nutteloze mededelingen' tegenwoordig op Facebook. Moderaten doe ik al een tijd niet meer... dat was al snel niet meer te combineren met werk. Even een goed onderbouwde sluitpost of een antwoord plaatsen, hop trek er maar een half uur voor uit. En dat mag niet in de baas z'n tijd. Nee ach. Techvragen blijf ik altijd wel hier stellen. Niet dat ik zelf nog zoveel doe. Voor m'n werk, waar ik tegenaan loop, dat Google ik, en dan kom je op stackexchange uit, of obscuurdere fora. Zelden Tweakers, dat is jammer. Maargoed, ik verdwijn nooit helemaal, en ik reageer bij tijd en wijlen op PM's.

Update:
Ik heb nu die pipo van die drivers gemaild met de vraag of hij ze mij kan sturen, of het ff uit wil leggen. Eens kijken of dat nog wat verbetert. Ik kan nog steeds geen filmpje ... overigens dit filmpje:
http://www.thegailygrind....eo/#.UoziCMNOyhw.facebook
zonder problemen kijken. Hij begint lekker, maar dan na een seconde of 60 zit hij helemaal vast.

Hmm grappig, deze video kan ik op HD-kwaliteit helemaal kijken zonder problemen... fullscreen ook.
YouTube: A Street Cat Named Bob
Jullie? Ligt het stom als het is gewoon misschien aan de bron? :$

offtopic:
Waarom hebben we tegenwoordig deze smiley's? <3 /3 Heeft die ene 1-aprilgrap met Bokt zoveel vruchten afgeworpen!? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Dark Blue op 20-11-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik snap hem :)

Toevallig onlangs een andere codec geinstalleerd? Wat als je media player classic pakt ipc windows media player?

Win Essentials heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik heb destijds AVG na een soortgelijk probleem ingeruild voor Avast. Scheelde een stuk qua snelheid en geheugengebruik, en bij Avast kun je je shields afzonderlijk uitzetten en aanpassen. Valt iig eens te proberen lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik gebruik geen Windows Media Player, maar VLC. Laatste versie. Lijkt me wel dat die de goeie codecs heeft net als Media Player Classic (in VLC I trust :+ ).

Ik zal eens even naar de 'shields' van MS Essentials gaan kijken.
Neh daar valt weinig tot niets in te stellen. Ik kan processen of bestandstypen uitsluiten van scans, maar wat zijn scans? Ik run nooit scans, ding staat gewoon altijd realtime aan. Of zie ik nu iets over het hoofd? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 20-11-2013 23:13 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

....

[ Voor 103% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Huh, had hij die link ook gepost? Ik heb zijn hele berichtje doorgelezen en ik bleef maar steken op 'je moet de inf's veranderen'. Ja hóe dan. Gek. Oké ik ga daar even kijken, thanks for mentioning.

Het lijkt nu weer een tikkie sneller te gaan. Ik kan eigenlijk de meeste filmpjes op Youtube gewoon kijken, het is alleen soms... die filmpjes van Vimeo of andere minder prominente sites... die spelen misschien sneller af dan ik ze binnenkrijg. Of dat mijn videokaart ze op het beeld kan toveren - ik snap het nog steeds niet.

In ieder geval, als ik aan de drivers ga prutsen, is dat vanavond. Ik heb vandaag een sort of vrije dag, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal van de radar wil zijn (of op een lage resolutie, ik heb genoeg te Photoshoppen vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

...

[ Voor 106% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:53 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nou, met de nieuwe .inf in driverversie 296.10 wil hij nog niet toegeven dat hij er geschikt voor is. Eérst moet ik 'de Intel driver updaten'. Wélke dan? |:( Gelukkig heeft Google overal een antwoord op. Sheesh, je zult maar de eerste zijn die hier tegenaan loopt zeg...

Nu eerst maar eens de laatste versie van die Intel driver updaten.
Nou, die installeert dus niet... 'niet geschikt voor uw systeem'. Hoezo, ik heb hem net met de driver-kiezer gekozen... |:(

Ik snap het écht niet. Ik heb een Windows 7-systeem, met de Intel Mobile 4 Series Express Chipset Family ...
https://downloadcenter.in...it)*&DownloadType=Drivers
En deze driver wil _niet_ installeren. Hij zegt gewoon dat mijn systeem niet gevalideerd is. Waaróm?

Oké, stapje verder. Intel herkent dit probleem en heeft (tl;dr) het antwoord:
De driver die je ooit van je laptopfabrikant kreeg is de beste, maar niet de nieuwste. De beste krijgt echter altijd prio. Wil je toch de nieuwste hebben, dan moet je hem handmatig installeren. Ook wel bekend als 'Have disk...'. Dus net zo lang doorklikken dat je 'm op je eigen pc wil zoeken tot je letterlijk dat popupje met A:\ krijgt, en dan in de drivermap van Intel de 'Display' (langnummer.inf) opgeven.

Dáárna wil de aangepaste Nvidia-driver wel updaten... eens zien of het wil! :)

Woohoo, full install! Even rebooten, wish me luck!

Nou, de Intel-driver gaf al aan een fout te hebben (geel driehoekje in apparaatbeheer) maar ik dacht dat dat nog wel weg zou gaan als de Nvidia-driver ook geüpdated zou worden. Helaas.
Nvidia-driver laten updaten, dat ging. Veel troep geïnstalleerd, gereboot.
Ik zag het al gelijk toen het beeld niet op mijn externe monitor opkwam. Dus, kat van de laptop gejaagd, en het scherm eens opgeklapt. Boze kat.
Loginscherm op 800x600. In apparaatbeheer beweerden nu beide drivers niet herkend te zijn.
Driver-rollback gedaan op de Nvidia-driver. Die beweerde de oude driver niet te kunnen vinden. Shit.
Getwijfeld over driver-deinstallatie, waarbij hij ermee dreigde om mijn videokaart ook gelijk weg te gooien. Nou, liever niet, het kostte me al zoveel moeite hem geïnstalleerd te krijgen.
Toen viel me al op dat door de mislukte rollback, de driverdatum alweer op 2009 ipv. 2012 stond. Dus ik heb gereboot en godzijdank, ik heb weer ruim beeld op mijn externe monitor. In de run is gelijk de Intel-driver ook gesneuveld, die is ook weer terug op die van 2009.

Al met al heeft het dus niet gewerkt :P

[ Voor 96% gewijzigd door Dark Blue op 22-11-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

...

[ Voor 117% gewijzigd door Raven op 23-11-2013 10:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Sorry voor het korte antwoord, maar: nee. geen Linux.

En stop met het afzeiken van Asus. Je weet dat het een goed merk is.
Als het voor jou de toon heeft gezet, soit, maar hou je mening dan gewoon voor je.

Ik heb zojuist een film zitten kijken zonder hapering of wat.
Wat er is verbeterd, weet ik niet, maar het is prima zo.
Als ik hulp moet krijgen van iemand die alleen maar zegt dat ik fucked ben omdat ik een Asus-laptop heb, dan liever niet. Lees je eens in op het merk en kom dan terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als Asus een goed merk was, dan had je dit driverprobleem niet.

Dan maar niet helpen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Schop!

Nou, dat is pas een lange schop, na ruim een jaar. Ik heb het probleem opgelost. Hoehoei :)

Tot een aantal weken terug had ik het probleem nog steeds. Omdat ik bleef miepen dat ik 'Windows opnieuw moest installeren', bood mijn vriend me zijn SSD aan in ruil voor wat hardware. Scheelde me weer backuppen en doen. Dus, SSD erin geknald, Windows erop gezet, backupjes terug, en goan...

...nja en na een week had ik nog niet echt het idee dat het sneller was. Ondanks de SSD dus.

Dus vandaag eens m'n vriend er naar laten kijken. Niet met hoop op een oplossing eigenlijk, maar gewoon omdat het nooit kwaad kan.

Na enig zoeken was m'n vriend eruit dat ik een Core2Duo had (note: dit is een laptopje met bouwjaar 2009), maar dat Windows maar 1 core zag. Waarom dan?

Na wat zoeken en tooltjes bekijken besloten we dat die ene core dan overleden moest zijn, ergens along the way. Bios, Linux, Windows: geen van allen herkende 2 cores. Jammer dan.

Nou was er nog iets dat ik kon doen, en dat was het Bios updaten. Want er stond nu 216 op en 217 was in 2010 al uitgebracht :') . Ik meen dat ik ook al eens geüpdated had, maar dat terzijde.

Dus ik die tool gerund, reboot... F2... en Windows was me te snel af. Ik knipperde 2x met m'n ogen en m'n loginscherm stond al voor me. Oh.

Snel in taakbeheer gekeken, CPU-Z erbij... en jaaaaaa! Ik heb weer 2 cores terug!

Nou, dat was dus het hele euvel. Alles loopt weer als een zonnetje.
Waar en hoe ik ooit die core ben kwijtgeraakt weet ik niet. Waarschijnlijk is hij door iets raars uitgezet. Ik heb in mijn bios nog steeds geen tools of settings ervoor. Maar hij staat aan, en mijn laptop is weer blazingly fast! *D

So long, and thanks for all the fish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Dark Blue

Vraag, ik heb dezelfde laptop en draai daarop momenteel Windows 10.
Is het je gelukt of enig idee hoe ik de videokaart drivers kan installeren? Heb vanalles al geprobeerd.

Als je tips hebt, graag.

iRacing Profiel

Pagina: 1