Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers "logo" 1998-2013

Pagina: 1
Acties:

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Topicstarter
Ja, ik weet niet of dat hier moet, maar vermoed van wel.
Linksboven onder het Tweakerslogo staat "1998-2013". Dat "-2013" is natuurlijk een beetje raar, alsof Tweakers is opgehouden te bestaan in 2013 ("R.I.P."). We weten ook heus wel dat we heden in het jaar des heren 2013 leven ;)

Ik zou daarom willen voorstellen "Sinds 1998" zoals bij een goede bierbrouwerij of wijnhuis of iets dergelijks. Laat anders de creatieve afdeling van Tweakers iets leuks bedenken :)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het is toch een specifiek logo voor het 15 jarig bestaan? Op zich snap ik je punt wel, maar dit soort dingen zie je wel vaker bij een jubileum toch? Ik denk dat er na het jubileumjaar gewoon weer terug gegaan zal worden naar het normale logo ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Rupie op 20-11-2013 18:48 ]

Desktop | Server | Laptop

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:09

P_Tingen

omdat het KAN

Ik zou daarom willen voorstellen "Sinds 1998" zoals bij een goede bierbrouwerij of wijnhuis of iets dergelijks. Laat anders de creatieve afdeling van Tweakers iets leuks bedenken
Bier, ambachtelijk, tweaken. Mwoa, ik zie de link wel. Ik ben vóór. "Ambachtelijk getweakt sinds 1998"

... en gaat over tot de orde van de dag