Beste tweakers. Hierbij een vraagje aan jullie omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb als jullie.
Ik wil graag mijn desktop een beetje updaten. Ik merk dat hij niet meer zo snel is als eerst en wil dus graag een upgrade doen.
Wat wil je bereiken?
Meer programma's draaien zonder prestatieverlies, algemene snelheid verhogen, etc.
Wat mag het gaan kosten?
Zo min mogelijk
Ik wil de beste prijs kwaliteit.
Uiterlijk 150 euro. Onderdelen met grootste prestatiewinst zijn hoogste prioriteit.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ook onderdelen die in de nabije toekomst op de markt komen mogen gebruikt worden.. max 3 maanden
Ik heb geen voorkeur wat betreft merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Windows 8
4GB RAM @669MHz
AMD Athlon II X2 245 @2,90
Asus M4A88t-m Moederbord
GeForce 9800GT
2 losse hardeschijven á 300GB en 180GB
Systeem wordt gebruikt als alles-kunner. Ik game af en toe, maar de GPU ga ik nu nog niet vervangen. Doet het goed genoeg voor wat ik verlang.
Ik wil graag een nieuwe computercase met goede airflow, die kan ik zelf wel vinden maar suggestie's zijn meer dan welkom. Ik zie nu pas hoe laag mijn RAM geheugen draait (MHz). Is dit een groot prestatieverlies? Ik twijfel ook om een SSD te kopen, maar denk dat dat een hele goede koop zou zijn.
Alvast heel erg bedankt tweakers!!!
Ik wil graag mijn desktop een beetje updaten. Ik merk dat hij niet meer zo snel is als eerst en wil dus graag een upgrade doen.
Wat wil je bereiken?
Meer programma's draaien zonder prestatieverlies, algemene snelheid verhogen, etc.
Wat mag het gaan kosten?
Zo min mogelijk
Uiterlijk 150 euro. Onderdelen met grootste prestatiewinst zijn hoogste prioriteit.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Ook onderdelen die in de nabije toekomst op de markt komen mogen gebruikt worden.. max 3 maanden
Ik heb geen voorkeur wat betreft merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Windows 8
4GB RAM @669MHz
AMD Athlon II X2 245 @2,90
Asus M4A88t-m Moederbord
GeForce 9800GT
2 losse hardeschijven á 300GB en 180GB
Systeem wordt gebruikt als alles-kunner. Ik game af en toe, maar de GPU ga ik nu nog niet vervangen. Doet het goed genoeg voor wat ik verlang.
Ik wil graag een nieuwe computercase met goede airflow, die kan ik zelf wel vinden maar suggestie's zijn meer dan welkom. Ik zie nu pas hoe laag mijn RAM geheugen draait (MHz). Is dit een groot prestatieverlies? Ik twijfel ook om een SSD te kopen, maar denk dat dat een hele goede koop zou zijn.
Alvast heel erg bedankt tweakers!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 16:19 ]