Toon posts:

De Snelste SSD voor +- €150,-

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn eerste build will ik niet meer (lang) wachten totdat programma's en OS opstarten. Ik wilde snelste SDD voor ongeveer €150,-. IOk moet minsten 250 GB aan ruimte hebben en ik wil ook een dual OS boot up systeem met Linux en win7.

Mij is al de hyperx 3K aangeboden, wat vinden jullie, of hebben jullie andere aanbevelingen? :)

\m/ AVEHD

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025

Msel

...

Verwijderd

Welkom op GoT, AVEHD,

Echter, jouw topic voldoet om meerdere redenen niet aan de regels:
  • Je maakt een topic aan voor aankoopadvies, terwijl dat duidelijk niet is toegestaan. Dit had je kunnen lezen in de sticky 'Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)' wat je ogenschijnlijk nog niet hebt gedaan.
  • Verder is het de bedoeling dat je eerst zelf probeert je antwoorden te vinden. Wat heb je zelf gevonden qua geschikte kandidaten, welke energie heb je zelf gestoken om jouw vraag/probleem op te lossen? Dit moet blijken in je startpost!
  • Taalfouten en onduidelijk taalgebruik kunnen ervoor zorgen dat je minder goede reacties krijgt. Probeer je bericht zo duidelijk mogelijk over te brengen en lees altijd je startpost na voordat je hem post!
Om bovengenoemde redenen moet ik je topic sluiten. Je kunt - met inachtneming van bovenstaande - wel een topic openen in het CAA-forum. Dat forum is speciaal bedoeld voor aankoopadvies.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.