CPU koeler die past met Vengeance RAM

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:44
Hey Tweakers,

Ik heb een vraagje. Ik heb intern geheugen gekocht. Corsair Vengeance om precies te zijn. Nu wil ik weten wat voor CPU koeler daar nou bij past. Ik kwam na onderzoek een koeler tegen maar die werd niet meer gemaakt.

Dus mijn vraag is:

Wat is de beste koeler die niet al te veel kost (<35euro) en ook nog redelijk koelt om een OC te kunnen koelen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Die koeler die je niet meer kan krijgen, welk model is dat? Wellicht dat iemand een goed alternatief weet.

Als ik zonder die info je vraag wil beantwoorden zou ik zeggen de Coolermaster Hyper 212. Past in je budget, koelt prima en is smal zodat waarschijnlijk je geheugen past. Maar dat moet je zelf wel goed tjekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
Ok, en anders doe ik de fan wel aan de andere kant. Want die fan is toch verwijderbaar?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Waterkoeler?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• two
vind ik zelf te duur, de seidon 120V zou ik best willen kopen maar een 212 doet het toch bijna even goed? of is die veel beter?

Signature

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-09 10:07
Gelid Solutions Tranquillo Rev 2

Deze gebruik ik op een MSI P67A-C43 moederbord met hetzelfde geheugen. Als je maar 2 geheugenbankjes gebruikt kun je het geheugen in slot 2 en 4 zetten en dan past deze koeler prima :)

PHILIPS Motional Feedback 544

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Gniels schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:04:
Gelid Solutions Tranquillo Rev 2

Deze gebruik ik op een MSI P67A-C43 moederbord met hetzelfde geheugen. Als je maar 2 geheugenbankjes gebruikt kun je het geheugen in slot 2 en 4 zetten en dan past deze koeler prima :)
Wellicht heeft TS er 4, of wil die ruimte openhouden voor een toekomstige upgrade. Zou dat gaan, eventueel met de fan in pull? Als ik de reviews mag geloven is deze misschien wel beter dan de Coolermaster en de prijs is vergelijkbaar.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit topic voldoet wederom niet aan de eisen zoals vermeld in Het algemeen beleid. Neem die nu eens door.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.